Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Lägga in bild i grupp

Produkter
(logga in för att koppla)

Khalad

Aktiv medlem
Jag är nästan bara på bloggen och när jag nu ska lägga in en bild i en grupp förstår jag inte hur. Bilden ligger redan uppladdat i ett av mina album. När jag går in i gruppen ifråga får jag två val, Ladda upp (vill jag inte göra eftersom den redan ligger uppladdad i album) eller Lägg in. När jag väljer lägg in får jag upp alla mina uppladdade bilder , drygt 1500, utan ordning som jag förstår. Varje sidvisning visar 30 bilder, är det meningen att jag ska bläddra igenom 50 sidor för att hitta den bild jag vill lägga in? Tidigare vet jag att det gick att klicka fram bilden från det album den ligger i och sen klicka i för att lägga den i den grupp jag vill visa den i, det alternativet kan jag inte se finns längre. Tycker FS är mer än lovligt tungarbetad ibland. Bra råd gärna tack!

Om du letar upp bilden via "Mina bilder" och går in på den så finns det en knapp i högerspalten där du kan lägga in den i grupper du är med i. Går du in via fliken "Bilder" (där bilderna visas som andra ser dem) så ligger länken till samma sida långt ned i vänsterspalten.

ANNONS
Götaplatsens Foto