Annons

Nästa träff?

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
Perfekt. Vi saknar ett antal ledare så då räknar jag med dig och lägger in dig på den listan med;)

För nu finns du iaf på WFS-listan till nästa mail och övriga också. Har dubbelcheckat listorna nu..
 

Tes

Aktiv medlem
Tjena hej...jag har dubbelbokat mig!
Ska vara på en spelning på kvällen i Torsby...följer förstås med till Borgvik ändå men behöver kanske åka lite tidigare än andra (ska vara tillbaks till 17-17.30 helst), så om nån planerat åka med mig så tänk gärna på det. Sorry...
 

Picture

Aktiv medlem
Hela fyra veckor till nästa träff men redan finns det fem anmälda. Det borde kunna bli en hel del fler när det börjar närma sig och alla vet lite mer om vad de har för sig den lördagen. Lägger in bokningslistan som jag lovat.
 

Bilagor

Picture

Aktiv medlem
Va' dum jag e... det går visst att se vilka som är inbokade på Borgviksträffen. Det är ju bara för mig att kopiera det jag ser på skärmen och lägga in det bokningsinformationen, ju. Jaja, jag lägger in informationen både där och här så att ingen missar något.
 

Picture

Aktiv medlem
Bullar, kaffe och vinterpicknick?

Är det förresten någon som är superduktig på att baka bullar eller något sådant? I Borgvik är det garanterat glest mellan de vinteröppna caféerna, så det känns som om lite bullar, kaffe, te och varm choklad eller något liknande skulle sitta fint den dagen. Kanske kan vi sätta oss på något fint ställe? En sommarpicknick mitt i vintern, med rödvitrutig duk och allt? Kunde bli en kul bild att lägga ut i tråden. :eek:)

Jag bränner allt som kommer i närheten av en ugn, men om alla andra också saknar bagargener så kan jag försöka med ett bullbak. Någon som hänger på och tar med något?
 

lottawe

Aktiv medlem
Jag tänker inte åta mig att baka bullar, men det finns ett typ av vindskydd vid vattnet där med eldstad. Kanske är varmare än den rödvitrutiga filten tänkte jag..

Kaffe är ju alltid gott att ta med.
 

Larsdotter

Aktiv medlem
Kakaoooooo

Tjo!
Är väl lättast att alla tar med det de vill ha eller? Ska vi tända eld då tycker ni eller? Så fall kan man ju grilla lite korv och värma avtryckarformade fingrar:)
 

BabaChacha

Medlem
Eld!

Ja, klart vi måste göra upp eld! Då blir allt genast mycket roligare. Bara det inte regnar gör det ju inget om det är kallt ute (så länge det är varmare än -27 grader).

Hoppas inte mina pyromangener syns för tydigt nu bara...
 
Senast ändrad:

Picture

Aktiv medlem
Re: Kakaoooooo samt Eld!

Larsdotter skrev:
Ska vi tända eld då tycker ni eller?
BabaChacha skrev:
Ja, klart vi måste göra upp eld!
Ja! Jag håller med. Elda, e l d a, ELDA! "Se så fint det brinner... oj vad det tar sig... oj, oj, oj vad det tar sig... kan någon hämta vatten"?

Kanske man kan få tips då om hur man fångar eld på bild på bästa sätt? Eller hur man släcker den?

(Det är inte bara du, Martin, som har pyromangener).

:eek:)
 

Larsdotter

Aktiv medlem
Bränn, bränn, bränn...

som dom säger i "bröllop i tomteskogen"!
Såg en kul syn inne i huvet när vi kommer traskande med varsin fackla...(hihi)...*flummig*
 

lottawe

Aktiv medlem
Undrar om jag skulle ta och förbereda brandmännen i byn?

Vill ni bara elda för värmen eller tar ni med något att grilla också?
 

Picture

Aktiv medlem
Vi vill elda bara för att det brinner. För att saker brinner upp! *skrattar hysteriskt och himlar med ögonen*

Nej, allvarligt talat - det kanske vore trevligt att ta med sig något att grilla? Fler som tycker det vore mysigt? Eller ska vi nöja oss med en brasa och lite kaffe? Inte så dumt det heller...
 

BabaChacha

Medlem
Jag är inne på kôrv, eller kåv som det uttalas där jag kommer ifrån. Lätt och smarrigt och billigt.

Eller är det för lite?
 

lottawe

Aktiv medlem
Jag kommer nog med ännu mindre eller på sin höjd sojakorv, men den är varken smarrig eller billig iof. Blir nog mackor och kaffe och så ser jag fram mot lite eld iaf;)

Kan åta mig att stå för lite lagom med ved, bara så det räcker gott utan att uppmuntra till skogsbrand typ.
 

Tes

Aktiv medlem
Och så händer det igen...trådarna fortsätter utan att jag får någon notis om det.

Korv låter iof trevligt, speciellt om det ska eldas, men smörgås funkar också så jag vet inte.
 

Picture

Aktiv medlem
Har du också problem med bevakningen? Samma här, jag har hela WFS forum på bevakning men ibland skiter det sig, åtminstone på vissa trådar. Inte bra.

Hörde att det ska bli bra väder hela nästa vecka så det verkar lovande inför Borgviksträffen! :eek:)
 

lottawe

Aktiv medlem
Therese och Hans. Kan det bero på at ni sitter oinloggade mella att inläggen görs?

I så fall är det en förklaring till uteblivna bevakningsmail.
 
ANNONS