Annons

Nästa träff?

Produkter
(logga in för att koppla)

Picture

Aktiv medlem
Fungerar det verkligen på det sättet? Varför får man då bevakningsmail på nya inlagda bilder från fotografer som man har bevakning på? Trots att man inte är inloggad? Och när det gäller inlägg i olika trådar så verkar det som om jag får bevakningsmail ibland och ibland inte. Nu har jag kastat alla gamla bevakningsmail, annars hade det varit lätt att gå in och se om de kommit på tider då jag varit utloggad.

Nu spelar väl inte det här så stor roll för min del för jag kollar av WFS forum flera gånger om dagen ändå. Men det kan ju finnas andra diskussioner i andra forum som man missar nya inlägg på och det är lite synd...
 

Tes

Aktiv medlem
Ja, det händer ju att jag kollar inlägget via länken i mailet utan att logga in mig samtidigt om det är det du menar.
Det kan iofs vara ett svar på det kanske...men jag tycker inte att den skulle känna av att jag läst av bevakningen när jag är oinloggad!
 

murdoc

Aktiv medlem
Då har man anmält sig till nästa träff!!
Hade av någon märklig anledning fått för mig att Borgvik låg vid Sunne...Tänk om jag hade åkt dit.. :D
Måste ha tänkt på Lysvik.
Hans! Har du plats i bilen?

/Tommy
www.gekko.se
 

Picture

Aktiv medlem
murdoc skrev:
Då har man anmält sig till nästa träff!!
Hans! Har du plats i bilen?
Jajamensan! Duger det att åka Mitsubishi? Jag skickar ett mail till dig med mitt telefonnummer. Ring till mig så bestämmer vi en tid och en plats! Kul att du hänger med!
 

Picture

Aktiv medlem
Väderprognosen är bra!

Kollade just på Aftonbladets vädersida och vädret i Grumstrakten på lördag verkar bli bra! Minus 2 grader, sol med ljusa moln framför och en lätt nordlig vind på 3 m/s. Låter idealiskt, tycker jag!

Låter inte som om det skulle vara någon risk för att vi skulle behöva ställa in, men om det skulle hända så lägger vi ut en ny tråd om det. Kolla gärna på lördag morgon om det finns en sådan tråd inlagd om du känner dig osäker.
 

lottawe

Aktiv medlem
Jag tror på vädret. Får vi hälften så bra ljus som det varit under dagen idag kan vi nog vara nöjda ändå;)

Jag kommer om jag inte blir dyngsjuk på riktigt, risken kanske finns men det hör ni i så fall. Jag tar med mig en kompis som inte är medlem på fotosidan. Hon lånar ett gammalt system av mig och vill lära sig plåta. Linda heter hon.

Sonen har fixat sin mormor som barnvakt för att han inte ville åka till Borgvik (förväxlade det med Bergvik och affärer lät det som,) och nu har de bestämt andra roliga saker iaf, så någon liten har jag alltså inte med vad jag än sagt förut.
 

Larsdotter

Aktiv medlem
Whooo

lottae skrev:
Jag tror på vädret. Får vi hälften så bra ljus som det varit under dagen idag kan vi nog vara nöjda ändå;)
Ja visst har det vart toppen o kanonväder idag!!!
Har vart i Kil och fotat på station.
Till skillnad från mig gillade inte kamerabatteriet väderleken:-(

Ses!
 

lottawe

Aktiv medlem
Re: Whooo

Larsdotter skrev:

Till skillnad från mig gillade inte kamerabatteriet väderleken:-(

Ses!
Ajaj, men jag vet ditt märke och packar med ett laddat extrabatteri åt dig med i fall att det är kallt..

Anders, yngre i gänget är kul:)

Ses på Lördag ja:)
 

Picture

Aktiv medlem
Hade du möjlighet att ta med några vedpinnar, Lotta? Och en tändare? Så att vi får elda lite... hehe...

Det kanske funkar att tina frusna batterier över öppen eld? Vi kan prova med Linas. :eek:)
 

lottawe

Aktiv medlem
Hade du möjlighet att ta med några vedpinnar, Lotta? Och en tändare? Så att vi får elda lite... hehe...

Det kanske funkar att tina frusna batterier över öppen eld? Vi kan prova med Linas. :eek:)
Japp, men kanske borde ni/vi gardera oss med att en till plockar med. Finns någon mer som har möjlighet?

Hur gärna jag än vill komma törs jag inte lova att vi håller oss friska här hemma. Jag är rätt förkyld och Pontus har haft feber i natt, men verkar pigg nu. Men är han inte helfräch hela dagen idag lämnar jag inte bort honom i morgon och i så fall måste jag nog bli hemma..

Jag hör av mig framåt eftermiddagen.
 

Picture

Aktiv medlem
Hoppas verkligen att du kan komma! Jag skickar ett mail till dig med mitt hemtelefonnummer. Eftersom jag kommer att vara ute en del i jobbet efter lunch så blir det svårt att få tag i mig på annat sätt. Ring efter 15.00 för då är jag hemma med grabben medan Kajsa jobbar. Håller tummarna för dig och Pontus!
 

Picture

Aktiv medlem
Min bil har ett bagageutrymme. Om jag slänger ur barnvagnen så får jag nog plats med några vedträn. Innebär det att jag ska hämta dig på någon annan plats eller släpar du med kassarna till Godishuset? Förresten, skulle vi kunna träffas redan 10.45, jag tror det kan bli lite kris med tiden annars?
 

Tes

Aktiv medlem
Vilken tid sa vi att vi skulle träffas? 12.00? (skummade igenom tråden snabbt och antingen är jag blind eller så är jag blind!)
 

Picture

Aktiv medlem
Yes, 12.00 vid parkeringen som ligger mittemot restaurangen inne på bruksområdet. Informationen finns i bokningsfunktionen (vid länken till vår träff). Så antingen är du inte blind eller så är du inte blind. :eek:)

Det har stått i ett av gruppmailen jag har skickat ut också.
 

Tes

Aktiv medlem
Jaså? =) *funderar* borde jag ta tåget hem ikväll kanske? Verkar vara farligt att sätta sig i en bil idag! =)
Ska leta lite till då och så syns vi imorgon när jag hittat fram...typ kl. 16 eller nåt! =)
 

murdoc

Aktiv medlem
WFS) (Picture skrev:
Innebär det att jag ska hämta dig på någon annan plats eller släpar du med kassarna till Godishuset? Förresten, skulle vi kunna träffas redan 10.45..?
10.45 blir bra.
Jag ringer dig på mobilen på lördag.

/Tommy
 

lottawe

Aktiv medlem
Jag kan tyvärr inte komma.
Febern ligger en bit över 40 på sonen (som får förebyggande mot feberkramper) så både att lämna till barnvakt eller ta med är uteslutet..

Ni får ha det toppen! hoppas få se många snygga bilder sedan:)

(Jag har gett Hans en guidning i Borgvik via telefon nyss.)
 
ANNONS