Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Någon som testat HP Photosmart 3310?

Produkter
(logga in för att koppla)

Daniel_C

Aktiv medlem
Skulle vilja ha lite åsikter om denna multimaskin.

Hur är fotoutskrifterna på denna?

Har en del neg. som jag skulle vilja scanna in, är denna skrivaren nett alternativ för mej, eller skall man satsa på en neg.scanner?

/Daniel

Jeg er veldig fornøyd med utskriften fra maskinen. Den er litt vanskelig å få "rett" men når det er gjort blir utskriftene gode.

Som scanner er den dog ikke bra nok synes jeg. Vi har en CanoScan 8400f (Canon) som gjør en veldig mye bedre jobb.

Photosmart 3310 er en relativt god skriver de har "ødelagt" ved å sette på en scanner i stedet for å gjøre den billigere for kunden, eller gjøre utskriftene litt bedre.

Den er uansett et stort hopp opp fra f.eks 77xx serien utskriftsmessig.

Jeg kjøpte 3310en kun på grunn av nettverksmulighetene. Hadde jeg ikke hatt dette behovet så hadde jeg heller kjøpt en Photosmart 82xx. En kompis har en slik og den skriver like bra, men da betaler du ikke for scanneren (som er for dårlig (synes jeg)) og så får du ikke med nettverksmulighetene.

ANNONS
Götaplatsens Foto