Gurra1980
Aktiv medlem
Jag har aldrig tidigare skrivit bara ett ord så här, men idag när jag surfade runt bland bilderna hos medlemmarna så såg jag en bild som jag tyckte var skitsnygg helt enkelt och jag hade ingen ork eller lust att just nu skriva en längre kommentar och gå in på varför jag gillade bilden utan skrev bara skitsnygg! för jag vet själv hur glad jag blir när någon gillar min bild så tanken var: bättre en sådanhär kommentar än ingen alls (fotografen får i alla fall ett hum om hur bilden uppfattas). Men nej det fick jag inte skriva det MÅSTE vara en längre kommentar. Jag säger inte att min kommentar var bra, men den var bättre än ingen alls!
Alltså mitt sätt att se på saken är att det största problemet på fotosidan är inte kvalitén på kommentarerna utan bristen på dem, varför ska då sådana här saker ligga ivägen? Jag tycker att allt krut nu ska ligga i att få folk att kommentera mer, jag har själv märkt att det har blivit svårare att få kommentarer I bildkritik.
Alltså mitt sätt att se på saken är att det största problemet på fotosidan är inte kvalitén på kommentarerna utan bristen på dem, varför ska då sådana här saker ligga ivägen? Jag tycker att allt krut nu ska ligga i att få folk att kommentera mer, jag har själv märkt att det har blivit svårare att få kommentarer I bildkritik.