Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Photoshop för fotograferande

Produkter
(logga in för att koppla)

AlexNerö

Aktiv medlem
Har gått en del photoshopkurser men inte hittat rätt..
finns det ingen sådan som är direkt mot fotografer och som behandlar de effekter som är intressanta för fotograferade.
De generella kurserna bli alltid just så generella..

Har gått en del photoshopkurser men inte hittat rätt..
finns det ingen sådan som är direkt mot fotografer och som behandlar de effekter som är intressanta för fotograferade.
De generella kurserna bli alltid just så generella..

Det finns säkert sådana kurser, men de tenderar att bli generella de också. Eller att saker man redan kan behandlas i oändlighet bara för att en annan kursdeltagare inte kan det.

Mina kurser och utbildningar går ut på vad kunden VILL veta och har behov av. Försök hitta någon på din ort som kör skräddarsydda utbildningar i PS. Det är förvisso dyrare, men min erfarenhet är att det är värt varje krona. I mitt fall håller jag dessa kurser för reklambyråer och fotografer där Photoshop inte är en hobby. För en hobbyfotograf blir det nog för dyrt.

Det finns säkert sådana kurser, men de tenderar att bli generella de också. Eller att saker man redan kan behandlas i oändlighet bara för att en annan kursdeltagare inte kan det.

Mina kurser och utbildningar går ut på vad kunden VILL veta och har behov av. Försök hitta någon på din ort som kör skräddarsydda utbildningar i PS. Det är förvisso dyrare, men min erfarenhet är att det är värt varje krona. I mitt fall håller jag dessa kurser för reklambyråer och fotografer där Photoshop inte är en hobby. För en hobbyfotograf blir det nog för dyrt.

Vad tar du för att komma till oss i Blekinge.. vi har konferensrum och bjuder då in lite av våra reklambyråkunder som goodwill.. totalt ca 10 deltagare....

ANNONS
Götaplatsens Foto