Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Photoshop för fotograferande
- Trådstartare AlexNerö
- Start datum
iBoat
Aktiv medlem
Har gått en del photoshopkurser men inte hittat rätt..
finns det ingen sådan som är direkt mot fotografer och som behandlar de effekter som är intressanta för fotograferade.
De generella kurserna bli alltid just så generella..
Det finns säkert sådana kurser, men de tenderar att bli generella de också. Eller att saker man redan kan behandlas i oändlighet bara för att en annan kursdeltagare inte kan det.
Mina kurser och utbildningar går ut på vad kunden VILL veta och har behov av. Försök hitta någon på din ort som kör skräddarsydda utbildningar i PS. Det är förvisso dyrare, men min erfarenhet är att det är värt varje krona. I mitt fall håller jag dessa kurser för reklambyråer och fotografer där Photoshop inte är en hobby. För en hobbyfotograf blir det nog för dyrt.
JOLidman
Aktiv medlem
Har gått en del photoshopkurser men inte hittat rätt..
finns det ingen sådan som är direkt mot fotografer och som behandlar de effekter som är intressanta för fotograferade.
De generella kurserna bli alltid just så generella..
"Säger bara en sak - Moderskeppet!"
www.moderskeppet.se
Moderskeppet har fokus på foto i Photoshop. Allt är gratis och skrivet med pedagogisk omtanke.
AlexNerö
Aktiv medlem
Det finns säkert sådana kurser, men de tenderar att bli generella de också. Eller att saker man redan kan behandlas i oändlighet bara för att en annan kursdeltagare inte kan det.
Mina kurser och utbildningar går ut på vad kunden VILL veta och har behov av. Försök hitta någon på din ort som kör skräddarsydda utbildningar i PS. Det är förvisso dyrare, men min erfarenhet är att det är värt varje krona. I mitt fall håller jag dessa kurser för reklambyråer och fotografer där Photoshop inte är en hobby. För en hobbyfotograf blir det nog för dyrt.
Vad tar du för att komma till oss i Blekinge.. vi har konferensrum och bjuder då in lite av våra reklambyråkunder som goodwill.. totalt ca 10 deltagare....
molusk
Aktiv medlem
iBoat
Aktiv medlem
Vad tar du för att komma till oss i Blekinge.. vi har konferensrum och bjuder då in lite av våra reklambyråkunder som goodwill.. totalt ca 10 deltagare....
Jag kan räkna på det, men behöver först lite mer info av Dig. Skicka ett mail med dina kontaktuppgifter så kan vi höras per tel i början av nästa vecka.
[email protected]
/Mats