Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
pictbridge - adobe bridge?
- Trådstartare mliiie
- Start datum
mliiie
Medlem
nja.. det ska vara en programvara till datan också, som enligt instruktionsboken till kameran är nödvändig för att föra över/använda bilderna i datan. Jag har inte det och får ju in dom ändå, men fotoinformationen kommer inte med...och det vill jag ju, så jag undrar om det är för att jag inte har programmet =/
erro.se
Aktiv medlem
För att få över bilder till datorn behövs ingenting mer än en minneskortsläsare. Jag har aldrig förstått finessen med särskilda program för detta. Men det är väl respektive tillverkares sätt att försöka få in just sina program till din dator... eftersom de tycker att just de är bäst på det ena och det andra.
Fotoinformation? Om du menar info som slutartid, bländare, ISO, datum och tid och annat så ligger det inbakad i bildfilen som så kallad EXIF-info eller IPTC-info. Denna kan man se med t.ex. Photoshops "file info".
Du får nog förklara mer vad det är som inte fungerar...
Fotoinformation? Om du menar info som slutartid, bländare, ISO, datum och tid och annat så ligger det inbakad i bildfilen som så kallad EXIF-info eller IPTC-info. Denna kan man se med t.ex. Photoshops "file info".
Du får nog förklara mer vad det är som inte fungerar...