Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Söker mörkrum i Göteborgstrakten

Produkter
(logga in för att koppla)

j2^

Aktiv medlem
Jag behöver låna/hyra ett mörkrum i ett par timmar. Jag skall inte _använda_ det (för framkallning/förstoring), utan behöver det som "kuliss" för ett litet fotoprojekt.

Så, vem känner någon som kan tänkas vilja hyra ut ett dylikt?

Själv har jag ett eget mörkrum.. men jag tror nog att det är för litet för ditt ändamål (bara några kvadratmeter). Men om det är just vad du letar efter så bor jag i Gbg:)
Andra tips:
Fotoklubben Pan i Göteborg har mörkrum
Fotoklubben FK Prisma i Göteborg har också ett litet mörkrum för två pers.

Eller varför inte Munkebäcksgymnasiet i Gbg? Där gick jag för fyra år sedan och de har stora mörkrumslokaler.

Hoppas du hittar något!
/Elin

Själv har jag ett eget mörkrum.. men jag tror nog att det är för litet för ditt ändamål (bara några kvadratmeter). Men om det är just vad du letar efter så bor jag i Gbg:)
Andra tips:
Fotoklubben Pan i Göteborg har mörkrum
Fotoklubben FK Prisma i Göteborg har också ett litet mörkrum för två pers.

Eller varför inte Munkebäcksgymnasiet i Gbg? Där gick jag för fyra år sedan och de har stora mörkrumslokaler.

Hoppas du hittar något!
/Elin

I värsta fall får jag väl använda ett fisheye på små ytor? :D

Jag skall snoka lite med de fotoklubbar som du nämnde. Tack!

ANNONS
Götaplatsens Foto