Annons

Saker som stör mig något ofantligt.

Produkter
(logga in för att koppla)
Har du överhuvudtaget läst vad jag har skrivit?
Jag har inte skrivit någonting om att inte orka ta mig tid. Däremot vill jag inte behöva skapa konton för att kunna se någonting, är det så svårt att förstå?

För att skapa ett konto och sedan radera det kontot krävs inget annat än ork och tid. Så jag utgick ifrån att det var orken och tiden som var problemet.

Men för dig handlar det bara om en principsak, eller?
 
Är det bara två personer som kan lägga sig i två-nivå diskussion?
(svar på svar-svar på svar-svar på svar-svar på svar-...)
Eller kan en tredje komma in också?

Ja en tredje kan komma in, om han heter Sune. Skämt åsido, jättebra förslag David! Jag har länge saknat diskussioner kring bilderna i poolerna, och inte bara en rad retoriska återvändsgränder. Det är som alltid användarna som avgör resultatet, men det föreslagna systemet skulle helt klart befrämja en mer kreativ och livaktig kritikkultur på FS.
 
Ja en tredje kan komma in, om han heter Sune. Skämt åsido, jättebra förslag David! Jag har länge saknat diskussioner kring bilderna i poolerna, och inte bara en rad retoriska återvändsgränder. Det är som alltid användarna som avgör resultatet, men det föreslagna systemet skulle helt klart befrämja en mer kreativ och livaktig kritikkultur på FS.

Missade. En pro-trädstruktur skulle förmodligen hävdat att jag aldrig gjort det i en trädad tråd. :) Jag skyller mer på länkning i mitt bevakningsmail som pekade på det senaste olästa jag hade.
 
Vi fortsätter med flera exampel på inkonsekvens:

"Såhär lägger du till saker i din kameraväska: För att lägga till fler produkter, gå till Recensioner och leta upp din produkt (eller föreslå den om den inte redan finns med). Klicka sedan på länken Lägg till i min kameraväska som finns till höger på den valda produktens sida."

Jaha.. och exakt hur föreslår man en ny produkt? Det torde ju finnas en ledtext.
 
ANNONS