Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Skräckutmaning...

Produkter
(logga in för att koppla)

Kristian h

Aktiv medlem
En lite misslyckad bild som Ni får fria händer på... Jag var ute efter en skön siluett...men lyckades åstakomma de flesta nybörjariver fel ;)

Någon som vågar sig på att manipulera/retushera/klippa hejdlöst på denna ;)

Ser fram mot kreativa alternativa förslag :)

/Kristian

Stor bild finns på denna sida

Bilagor

• hemläxa fotosidan1.jpg
    hemläxa fotosidan1.jpg
    36.7 KB · Visningar: 1,000
"Tyvärr!

Du har försökt att ladda en sida som inte finns på Passagens medlemsservrar"

Jag vill gärna göra en version annars :)

Kalas :) Riktigt mjuk och gosig :) Nästa sommar vet jag precis hur jag skall komponera ;)

Sedan han du med en s/v panoramaversion medans jag svarade på den första... :)

Underbart att se versioner på ens egna bilder (efter ett tag bara kräks man ju på dem, de egna alltså ;)...

Det här gör att man kan titta med en annan blick på bilder både ens egna och andras :)

Tack fotosidan för denna del :)

Och tack Kim för din kreativitet !

/Kristian

Senast ändrad:
Mera skräck...

Fåglaran ala´Hitchkock ( eller hur det nu stavas)

Bilagor

• 152_5257.jpg
    152_5257.jpg
    39.2 KB · Visningar: 902
Jag vågar mej knappt ut efter denna :) Tror att det är tofsvipor och i den mängden är det lika bra att hålla sig inne ;)

/Kristian numera med fågleskräck ;)

Justus :) Läckert !!! Den där färgen och den snäva kompositionen är ju helgrym :) Nu blir det alternativa kompositioner förtsättningsvis när jag farikring med kameran...

Gunnvor... Ser ut som en stor bomb utplånat mitt Vikingstad... Dramatiskt

Arnthor :) WOW... Den där klippningen gillar jag !!! Tonen är helskön... Tänk vad det går att få ut mycket från Lite... :)

Stefan :) Lite skivomslagsvariant, heter ju CD....Gubbvarning på mej ;) Vikt på mitten och ett shysst typsnitt samt en gruppbild några övermogna tonåringa i långt hår görandes tecken som ingen tycker är tuffa längre ;)

Gillas :)

ANNONS
Götaplatsens Foto