Annons

24h Fototävling i Göteborg, Anmälning!

Produkter
(logga in för att koppla)
Stackars Kalle

Han har att göra han...och här sitter jag och kollar på tv i godan ro....
 

Bilagor

  • p1000143 kopiera.jpg
    p1000143 kopiera.jpg
    53 KB · Visningar: 374
Sitter ni alla här nu och väntar på bilderna.. vet ni inte.. dom kommer när dom kommer :)


*lutar mig tilbaka, lugn som en filbunke*
 
Det stämmer INTE!

Bilder per kategori.....

Kalle kolla över detta!
" av mina bilder finns i samma kategori, och en bild är borta???
 
Gud vad spännande.. skit and pancake.. jag har urusel upplösning och färgåtergivning på min jobbskärm..

Så gissa vem som kommer rusa hem idag :)
 
Jag saknar också en bild i en av kategorierna.

Med all respekt för ditt hårda arbete Kalle, jag föreslår att vi(du) stänger länken, eller åtminstone röstningen, tills frågetecknen är uträtade.

Det vore ju olyckligt om det strömmar in röstresultat innan alla bilder finns inom rätt kategori.

/ Jan
 
Kom precis hem från ett jobb och min mejl var bombad med saker som var fel på biddragen, ber så hemskt mycket om ursäkt och skall försöka rätta til ldet så fort som möjligt!
 
Hej

Jag har tyvärr inte kunnat gå in det närmaste dygnet. Vår häst har dött så det har varit lite traumatiskt. Jag har inte kunnat länka mig till bilderna alls idag. Förstår inte varför? Kan någon skicka en länk som fungerar om det nu fortfarande finns kvar tid att rösta. Saker händer när man minst anar det. Får bara hoppas min och familjens lilla polle är någonstans där han mår bra och är i frid. OM jag inte kan rösta så hoppas jag att ni andra röstar lite extra mycket. Men som sagt att jag tar gärna emot en länk med bilderna så jag kan få se dem
 
Inga problem Anna, jag tror inte sidan ligger uppe än så ingen har röstat. Det var lite strul med några bilder som hade hamnat fel. Skulle tro att sidan kommer upp så småningom så det är ingen fara!

Tråkigt att höra om hästen, det är alltid lika tungt när våra kompisar lämnar oss. Hoppas det känns bättre snart.
 
snart klart... kanske 30 minuter - 1h kvbar... gör allt super noga nu för jag orkar inte göra om det igen... :)

Så förhoppningsvis är allt igång igen sanrt
 
ANNONS