Annons

24h Fototävling i Göteborg, Anmälning!

Produkter
(logga in för att koppla)
Du kan få ett par pilsner av mig med, allt du gör är så kanon bra, då förtjänar man att bli lite kanon själv.... he he
 
Wow, vilka bilder! Här ligger man i lä. Ska bli kul att se om man får några röster alls. Fast en och annan bild är jag någorlunda nöjd med ändå, fast huvudsaken är att det var så kul att vara därute och fota där och då. Det väcker minnen att titta på bilderna.

Det VAR lättare att fota med en systemkamera, det ska erkännas. Utom det att nu har jag ju inget vettigt att skylla på.

Nu skickar jag runt röstningslänken till bekantskapskretsen. Jag tänker inte tala om vilka bilder som är mina, jag vill inte ha några barmhärtighetsröster!

Och så ska jag själv rösta också. Ååååh, denna valångest igen!
 
En person fick jag in röster av tidigare idag, personen gav bara 3 poängare, inga 2 eller 1 så just nu har vi 15 ledare... haha
 
Wow, vilka bilder! Här ligger man i lä. Ska bli kul att se om man får några röster alls. Fast en och annan bild är jag någorlunda nöjd med ändå, fast huvudsaken är att det var så kul att vara därute och fota där och då. Det väcker minnen att titta på bilderna.

Det VAR lättare att fota med en systemkamera, det ska erkännas. Utom det att nu har jag ju inget vettigt att skylla på.

Nu skickar jag runt röstningslänken till bekantskapskretsen. Jag tänker inte tala om vilka bilder som är mina, jag vill inte ha några barmhärtighetsröster!

Och så ska jag själv rösta också. Ååååh, denna valångest igen!
 
Oj, jag råkade visst skicka iväg meddelandet två gånger. Som det kan bli. Ursäkta. Det är inte ni som är skelögda!
 
Har bläddrat igenom en massa sidor och inte hittat var bilderna för röstning ligger.

Hittat Bexelius sida, men där står inte var den är???
 
ANNONS