Annons

Vad sägs om årets största fototävling i Göteborg, gubbar & tanter? Del II

Produkter
(logga in för att koppla)
Datumet passar mig bra i a f. Hoppas att det inte blir senare för då måste jag tyvärr stå över. Jag vill ju inte missa alla de galenskaper du hittat på i år Kalle.
 
Kalle B
Agnetha Lundberg
Johan Weinö
M.Bucht
Agron Basha
Hampus Lundgren
Fabian Fogelberg
Niklas Eriksson
Anders Roos
Henrik Lewander
Oscar Mannbro
Rikard Weiler
Jan Bernhardsson
Mattias Thorstensson
Kenneth Eriksson
Elli Arbaeus
Christian Sandberg
Roger Simonsson
Hanna Fredin
Cody Mannbro

Är inte jag själv jag lägger till, men han är inte så aktiv på fotosidan, så jag hoppas att det är OK ändå eftersom han sagt till mig att han kommer om vi kan den helgen.
 
Även mig passar datumet jättebra.

Den enda lilla reservationen jag vill göra för att ha det under Göteborgskalaset är att framkomligheten i stan kan det vara lite si och så med.. men vadå, det är väl enkelt att kolla och kan väl åta mig att göra det då, eftersom jag kommer med den lilla reservationen :)
 
Den 17:e kan jag nog vara tilbaks i stan, så det passar finfint. Då får jag lite sommarlov här hemma ochså innan jag åker tillbaks.

Niklas
 
Kalle B
Agnetha Lundberg
Johan Weinö
M.Bucht
Agron Basha
Hampus Lundgren
Fabian Fogelberg
Niklas Eriksson
Anders Roos
Henrik Lewander
Oscar Mannbro
Rikard Weiler
Jan Bernhardsson
Mattias Thorstensson
Kenneth Eriksson
Elli Arbaeus
Christian Sandberg
Roger Simonsson
Hanna Fredin
Cody Mannbro
Peter Schwartz

Ser fram emot detta!
 
Låter mycket spännande! Jag slänger preliminärt in mig på listan:

Kalle B
Agnetha Lundberg
Johan Weinö
M.Bucht
Agron Basha
Hampus Lundgren
Fabian Fogelberg
Niklas Eriksson
Anders Roos
Henrik Lewander
Oscar Mannbro
Rikard Weiler
Jan Bernhardsson
Mattias Thorstensson
Kenneth Eriksson
Elli Arbaeus
Christian Sandberg
Roger Simonsson
Hanna Fredin
Cody Mannbro
Peter Schwartz
Johan Oscarsson
 
Kalle_B skrev:
22 personer hittils, 23 om min tjej kommer med! detta blir kanoners kanoner!

Och jag har spridit länken för att tipsa ytterligare utifall att någon missar den :)

Hoppas bara Fabian kan fixa det stora tältet i år.. för det lär behövas
 
skriv upp er på den preliminära deltagarlistan!

Kalle B
Agnetha Lundberg
Johan Weinö
M.Bucht
Agron Basha
Hampus Lundgren
Fabian Fogelberg
Niklas Eriksson
Anders Roos
Henrik Lewander
Oscar Mannbro
Rikard Weiler
Jan Bernhardsson
Mattias Thorstensson
Kenneth Eriksson
Elli Arbaeus
Christian Sandberg
Roger Simonsson
Hanna Fredin
Cody Mannbro
Peter Schwartz
Johan Oscarsson
Ingela Weinö

Kopiera lista och texten ovanför och denna text samt skriv in ert namn ni som vill vara med.

Trevligt Ingela!

Iår funderar även jag på att vara med i tävlingen.. jag var ju itne med förra året för att utesluta att någon misstänkte ev fusk om jag skulle ha vunnit någon kategori, men efter att jag såg hur skoj ni hade det så känns det svårt att hålal sig utanför.. :)

Har någon invändningar mot att jag deltar och fixar resultatet sedan? Det är ju endå en del pengar med i bilden...
 
Klart du ska va med och tävla Kalle! Om det sen är du eller nån annan som fixar ihop resultatet sen kvittar fullständigt, så länge jag slipper :)

Niklas
 
Ang att vi skall ha tävlingen sista helgen för Göteborgskalaset, som i år byter namn till Göteborgs kulturkalas 2007.. så släpps hela evangemangsprogrammet den 2 juli.

Jag har fått två bra länkar dels till programmet och dels för att lätt kunna se hur det påverkar trafiken i stan.

Så jag återkommer med dessa, när programmet blir officiellt
 
Vilket fantastiskt engagemang det var i den här tråden!;P
Har vi kommit fram till var årets tävling skall hållas? Tiden fram dit kommer nog gå rätt fort så det är väl en bra idé att bestämma detta så tidigt som möjligt?
Själv har jag inget emot att vara vid Delsjön i år igen, vad tycker ni andra?
 
Jag är gärna med men 17 går ej för mig i och med att jag har ett uppdrag den 18 på dagen så blir det 17 så får jag backa.

Sen en tanke om att ha det på Göteborgskalaset är att vist e det mycket folk ute oxå men med det mycket bus + tjuvar ute oxå med tanke på utrustning som är värd en hel del pengar som vi bär över axlarna .

Anders
 
Jodå, delsjön tycker jag verkar bra i år igen.

Ang stöldrisken så befinner vi oss inte så mycket bland folket i alla fall så jagtror inte det blir någon fara, man får vara rädd om sina saker helt enkelt...
 
Hallå är det fortfarande liv i tråden på delsjöträffen är intresserad av att hänga på...
Är det spikat den 17 :aug...???
 
jodå, jag är fortfarande på, men jag vet inte huruvida dom andra är på... haha. Dock väntar jag fortfarande på beslut om priserna, men i värsta fall så får det väl bara bli ett pris iform av presentkortet på någon tusenlapp...

Men som sagt, jag är på fortfarande!
 
ANNONS