Annons

24h Fototävling i Göteborg, Anmälning!

Produkter
(logga in för att koppla)
Ziesta skrev:
hehe.. Nja.. om det bara ska vara med en spårvagn så kan den ju vara i bakgrunden, men inte vara huvudmotiv.. men om det är spårvagnen man ska skildra så borde den ju vara i centrum..

Min uppfattning är att det är Korsvägen som ska skildras och vara huvudmotiv. Fast Kalle ökade stressen ordentligt med att en spårvagn också ska vara med.
Där stod man alltså med kameran redo på stativ, komposition och exponering inställt ....... men ingen j..vla spårvagn kom innan tiden var ute!
 
Uppdraget var att "fotografera korsvägen på ett spännadne sätt, minst en spårvagn måste vara med på bilden."

Nu har alla skickat in sina bilder utom 2 personer som fått uppskov tills måndag/tsidag.

sedan skall jag numrera alla bilderna och alla bilder skall få ett nummer. Dessa kommer ajg lägga ut på en hemsida och adressen dit får ni när allt är klart för röstning.

Jag kan inte garantera att det är klart tills på tisdag eftersom jag har minst sagt fullt upp just nu med jobb. Men jag försöker så fort det bara nånsin går.
 
Undrar om detta räknas som manipulation
skulle kanske passa in i action temat :)
 

Bilagor

  • bröder_hoppar_i_vatten copy.jpg
    bröder_hoppar_i_vatten copy.jpg
    60.6 KB · Visningar: 146
Spårvagn?

....Kunde det ju varit om man titta riktigt snabbt.....
 

Bilagor

  • kopia av p1000107 kopiera.jpg
    kopia av p1000107 kopiera.jpg
    37.4 KB · Visningar: 125
ANNONS