Bilder, tankar, funderingar...kanske lite hårdrock också.

Fitness - känslan mellan ljuset och skuggorna.

Ett par bilder från en kväll i studion tillsammans med Carolina.

(klicka för bästa upplösning)

Publicerad 2015-10-30 10:41 | Läst 6004 ggr
Gun-Inger Arvidsson 2015-10-30 17:09
Tänk om jag hade den midjan...
Gun-Inger