Bilder, tankar, funderingar...kanske lite hårdrock också.

In the hood...

Kvällsplåtning med äldste sonen som är sju år. Vi sökte en viss känsla och fann den.

(klicka för bästa upplösning)

Publicerad 2016-01-25 21:21 | Läst 4720 ggr