Hej! Tack kul att du gillar bilderna. Det ser ut som att vi står på exakt samma ställe, underbart att se dina cykelbilder från en svunnen tid. Ladan är den samma men fönstret verkar inte vara kvar idag. Ha det gott! /Erik
Cyklist
De var ju fasen man inte fasns på någon bild, kan du inte lägga upp fler?! Så grymt snygga bilder i alla fall!!
Härliga bilder från ett traditionsfullt lopp. Jag stod där i diket med en Hasselblad 1000F för femtio år sedan och tog nästan likadan bilde som du
http://www.fotosidan.se/blogs/bob-bovin-photography/60-han-hade-en-upphojd-position.htm
Ha det bra
Bob
Hej! Tack kul att du gillar bilderna. Det ser ut som att vi står på exakt samma ställe, underbart att se dina cykelbilder från en svunnen tid. Ladan är den samma men fönstret verkar inte vara kvar idag. Ha det gott! /Erik