Bilder, tankar, funderingar...kanske lite hårdrock också.

När skymning blivit mörker

Efter ett par burgare på Max i Falun gick jag och mina pojkar ett par hundra meter österut bakom Magasinet och tog lite bilder. Det här är en av dem, på Arvid.

(klicka för bästa upplösning)

Publicerad 2016-12-27 21:37 | Läst 3640 ggr
EGW 2016-12-29 03:12
En fin nattbild, och ett fint porträtt!
Svar från Erik Birgerson 2016-12-30 07:07

Tack för din kommentar! /Erik