Naturbilder dominerar på min blogg men ibland visar jag något annat. Prioriterar bild framför text, bloggen är som en motor för mitt fotograferande.
Jag minns doften
Nu får jag aldrig mer uppleva den här skogen, den som jag vandrat i sen barnsben och som jag fotograferat i så ofta. Alla upptäcktsfärder jag gjort både med och utan kamera. Jag hittade där utantill mina kännetecken tog mig både bort och hem igen, nu är det annorlunda. Men visst minns jag fortfarande doften av skogen, skogen som en gång var.
Publicerad 2026-06-03 16:43 |
Läst 784 ggr



/Carina
Tack så mycket för din kommentar Carina.
Det är en hemsk sak när en hel livsmiljö försvinner.
Tack för din kommentar Peter, ja det är faktiskt hemskt när det blir så stora förändringar.
Så är det Stefan man känner inte igen sig, men det är bara att bita ihop.
Tack så mycket Peter, när det blir så stora förändringar blir man helt vilsen.
Visst är det Margareta, men det är som det är. Tack för din kommentar.
Hälsningar Jörgen
Ja dom får väl stå kvar ca 5 år sen är dom också borta. Tack för din kommentar Jörgen.