Annons

300d Hos Cyberphoto Imorgon!!!

Produkter
(logga in för att koppla)

copywriter

Aktiv medlem
Enligt Cyberphoto levereras de första 30 st 300D till Cyberphoto i morgon onsdag (eller senast torsdag). De skickas ut till kund direkt.

Jag är #17.

Helgen är räddad. Kanske.

/J

Jag håller tummarna!!!

Nu gör du mig nervös.. Jag som är på tjänsteresa i morgon och kan inte sitta och surfa för att se vad som händer med min order:)

Men sedan så kanske det blir kul... Bara den kommer före helgen eftersom jag är gräsänkling!

--jalle (#15)

copywriter skrev:
Enligt Cyberphoto levereras de första 30 st 300D till Cyberphoto i morgon onsdag (eller senast torsdag). De skickas ut till kund direkt.

Jag är #17.

Helgen är räddad. Kanske.

/J

Ringde min lokala kamerahandlare idag och frågade. Han sa samma sak.. kameran skulle komma till handlarna imorgon (om dom hade tur) det var inte alla gånger dom kom i tid och nu var efterfrågan så stor att alla handlare kanske inte skulle få den mängd som dom beställt.

Önskar er lycka till med nya kameran. Nyfiken på bilderna och om fokuseringsproblem finns.

/Roland som tidigast köper 300d under mellandagsrean

Har samma tanke som Roland (jag som ej köpt än).

- Vad händer till jul? Är det medvetet att den kommer ut just nu innan jul? Visst, kanske årets julklapp eller nått men kommer priset att sjunka en del efter jul?
Hur har det blivit med andra canon kameror som har kommit innan jul, har dom sjunkit i pris under mellandagarna? Vad tror ni om 300d'n?

Hade tur idag o gick förbi expert i Vänersborg, där hade de IDAG fått in den. Så jag fick känna på den. Den har en plastig känsla men är "fet" i greppet, gott för mina stora händer. Den fokuserar riktigt bra o snabbt. På automatisk zoom så blinkar den till på de eller den av de punkter han focuserar med/på.

Med ett BG-E1 grepp så kommer den kameran att bli perfekt.

12.700 ska expert initialt ta för kamera med optik.

Dave

Det är nog ingen större slump att den kommer

innan jul...

Den kommer att sjunka i pris, men det är nog ingen större risk/möjlighet att det blir en mellandagsrea under detta år i all fall.

Men den som lever får se:)

-jalle

Smajly skrev:
Har samma tanke som Roland (jag som ej köpt än).

- Vad händer till jul? Är det medvetet att den kommer ut just nu innan jul? Visst, kanske årets julklapp eller nått men kommer priset att sjunka en del efter jul?
Hur har det blivit med andra canon kameror som har kommit innan jul, har dom sjunkit i pris under mellandagarna? Vad tror ni om 300d'n?

David> Det var dyrt. Priset är 10500:- på Fyndbörsen.se

Roland> Jag har sprungit runt med den någon timme nu. AF funkar utmärkt, snabbt och bra!

Ja nu är den snart på väg från Cyberphoto!
Fick besked om att den är klar för att skickas idag. Kul, då kanske man har den till helgen!

Anders W skrev:
Ja nu är den snart på väg från Cyberphoto!
Fick besked om att den är klar för att skickas idag. Kul, då kanske man har den till helgen!

Hmm.
Jag var nr 2 i kön på cyberphoto och har inte fått något lev.besked...

Jag var och testade 300d i en butik idag.

Jag tyckte objektivet kändes lite plastigt (B?). Vad säger ni andra som har kunnat testa det?

Utan glugg - men nu ångrar jag mig...
Men i och med att jag är #2 så får jag väl be dem skruva av en glugg på nåt annat hus så att ett rent hus frigörs till mig....

Vad var det för ordernr du hade Anders....?

Alfons2 skrev:
Utan glugg - men nu ångrar jag mig...
Men i och med att jag är #2 så får jag väl be dem skruva av en glugg på nåt annat hus så att ett rent hus frigörs till mig....

Vad var det för ordernr du hade Anders....?

Ehh, vänta nu ska vi se 72 , nej jag kommer inte ihåg, tyvärr.

ANNONS
Götaplatsens Foto