Annons

Leveranser - Nikon D3

Produkter
(logga in för att koppla)

Jeppe

Aktiv medlem
Efter att oavsiktligt raderat den gamla tråden startar jag härmed en ny.

Nikon D3 började levereras ut till NPS-medlemmar idag, 10:00.

Skulle vara intressant att veta hur många FS-medlemmar som är NPS, beställt och fått sin D3:a.

Ni kan maila mig på jeppe(at)ekvallphoto.se. Naturligtvis kommer detta att vara anonymt. Mer för att få en siffra.
 

Johan Ahlbom

Aktiv medlem
hmm, då har man eventuellt en Nikon D3 på väg med kurir från västervik, håller tumarna för att jag får den imorgonbitti :)

Ps. vågar inte riktigt tro att det är sant ännu.. Ds.
 

Johan Ahlbom

Aktiv medlem
hehe, det var sant! :) Synd att jag jobbar dagskift bara, känns som om dagen kommer gå riiiktigt långsamt idag :)

Hoppas ni andra får era ex så fort som möjligt, för den här glädjen unnar jag verkligen er alla!

mvh Johan
 

Teodorian

Aktiv medlem
Johan Ahlbom skrev:
hehe, det var sant! :) Synd att jag jobbar dagskift bara, känns som om dagen kommer gå riiiktigt långsamt idag :)

Hoppas ni andra får era ex så fort som möjligt, för den här glädjen unnar jag verkligen er alla!

mvh Johan
Hoppas din glädje kommer att synas i de bilder du snart kommer att lägga upp i D3-tråden!
 

PerFogelberg

Aktiv medlem
Enligt instruktionsboken måste jag vänta 2 timmar och 25 minuter innan jag kan ta ur batteriet ur laddaren. Sedan ska det fotas.
 

Anderzon

Aktiv medlem
Har också hämtat min kamera, efter lite tester så är jag mycket imponerad! Helt plötsligt blev min AFS70-200/2.8G VR helt fantastisk!

Oohh jävlar vad min AF85/1.4D levererar, och nu är den inte för lång längre!!

God bless FX // Martin
 

Johan Ahlbom

Aktiv medlem
ett par snabba betraktelser, manualen är tjock! Förvånandsvärt lätt att komma igång med inställningar o dylikt. Känslan i huset är, wow. Men roligast hittils har ändå varit och fått upleva mitt Sigma 15mm f2.8 fisheye komma till sin rätt, cool!
 

Johan Ahlbom

Aktiv medlem
hmm, klurigt det här med studio, hadde ställt in ljuset finfint med min D200 o tänkte bara föra över inställningarna till D3an o trodde ljuset skulle bli bra på en gång.. ikke sa nikke, blev extremt överexponerat, trots samma input (1/250 f11 ISO 200) Nåja, blir väl till o acceptera att jag inte bemästrar kameran från första stund :)

känner mig forumtråkig, men nu väntar matlagning med flickvännen o sen TV-kväll med IDOL (Go Marie! ;) Skall ev in till avenyn i morrn o testa kameran utanför studion. Ser fram emot det o hoppas på lite tunnare molntäcke imorgon!

Ha det gott fotolovers,

Peace.
 

Bilagor

ANNONS