Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bluffannons på blocket !

Produkter
(logga in för att koppla)
DaMoose skrev:
Det som är mest irriterande med detta är att mina skattepengar med all säkerhet gått åt till att bekosta hennes grundskoleutbildning och hon duger inte till att skriva bättre än så.........

Givetvis är det skrivet på dålig svenska med flit, för att man ska tro att det är någon med dålig koll som har skrivit annonsen.

Tidy skrev:
Givetvis är det skrivet på dålig svenska med flit, för att man ska tro att det är någon med dålig koll som har skrivit annonsen.

Jasså, varför är det så klart då?
Tjänar man på att skylta med att man har dålig koll?
För mig är det att säga "Kolla på mig, jag vet inget, så blås mig gärna".

Men det handlar ju inte om det nu.
Den där annonsen innehåller antingen stulna saker eller inga saker alls.

Andreas S Eriksson skrev:
Jasså, varför är det så klart då?
Tjänar man på att skylta med att man har dålig koll?
För mig är det att säga "Kolla på mig, jag vet inget, så blås mig gärna".

Men det handlar ju inte om det nu.
Den där annonsen innehåller antingen stulna saker eller inga saker alls.

Ja, det är väl det hela annonsen går ut på? "Jag vet inte vad sakerna är värda, men du får det för 8000:-".

Synd att den är borta, jag hadde tänkt koppla ihop min telefonbuggningsutrusting med datorn och spela in samtalet.

Jag anmälde den, hoppas den lyftes därför... Troligen stöldgods. Naivt att köpa en sån kamera, även om du får hem den...

japp.. det e samma brud

Detta är samma brud som lurade mig på 4000kr förra veckan! Jag skulle köpa den tokbilliga 40d med objektiv som hon sålde då.. jag satte in halva beloppet i förväg,, alltså 4000kr. Sen bytte hon telefonnr och ingen kamera kom så klart.. Jag ringde henne direkt när jag såg denna annons på en 5d lika billigt. jag visste att det var hon, och tog chansen att få tag på henne. Mycket riktigt det va samma tjej. Jag har Namn, adress, personnummer mm för den som är intresserad.. Jag har gjort en anmälan mot henne. Gör det ni också!! Ha det fint // Gabriel

Mr Kane skrev:
Kasta inte alla stenar i glashuset nu!

Johodå. Det tänker jag göra.
Säg till när du fått hem paketet med kamera och allt...
Sen om jag kommer att tro dig nu efter att Gabriel har sagt att det är samma som blåst honom på 4000:- är ju en annan sak.

Nu känns det som att jag ska beställa hem ett till gruslass och kasta vidare med. ;)

Andreas S Eriksson skrev:
Johodå. Det tänker jag göra.
Säg till när du fått hem paketet med kamera och allt...
Sen om jag kommer att tro dig nu efter att Gabriel har sagt att det är samma som blåst honom på 4000:- är ju en annan sak.

Nu känns det som att jag ska beställa hem ett till gruslass och kasta vidare med. ;)

Är du fortfarande i tron att jag köpt den???

Mr Kane skrev:
Är du fortfarande i tron att jag köpt den???

50/50.
Kan ju vara så att du känner dig så lurad att du vill vända på det hela och få det verka som att du bara drivit med oss hela tiden.. eller så har ju inte köpt den...
50/50 som sagt. ;)

Och beträffande gruslasset.. det finns många fler än du som tycker att jag kastar sten i glashuset så varför göra er besvikna. ;)

ANNONS
Götaplatsens Foto