Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Canon MoneyBack kampanj?
- Trådstartare HusKul
- Start datum
Tim_H
Aktiv medlem
HusKul
Aktiv medlem
ok ??
Tim_H
Aktiv medlem
Harry_ skrev:
ok ??
Ja, på den sidan har du all support gällande Cash-Back.
kneppis
Medlem
Harry_ skrev:
jag skicka in mina papper 20051228
han skicka sina dagen efter
kan man göra nåt?
Jag skickade in mina kuponger och papper ungefär samtidigt som dig, och fick faktiskt mail idag:
Tack för att du deltar i kampanjen "Pengar tillbaka" för Canon objektiv och tillbehör. Vi tog emot din
deltagarblankett den 06/02/2006 och den är nu under behandling. Vi kommer att sända ett
e postmeddelande till dig när vi har överfört pengarna till ditt bankkonto.
Om du inte får tillbaka beloppet som du har begärt inom 30 dagar ber vi dig att logga in och kontrollera
din deltagarblankett på www.submissionstatus.com och ange följande uppgifter:
fhe
Aktiv medlem
Re: Re: Canon MoneyBack kampanj?
Jag har inte fått något mail men pengarna ramlade in på kontot igår.kneppis skrev:
Jag skickade in mina kuponger och papper ungefär samtidigt som dig, och fick faktiskt mail idag:
Lotta Wesslund
Aktiv medlem
Jag har inte heller fått mail, men pengarna kom för ungefär en vecka sedan. Skickade in strax innan årsskiftet.
/Lise-Lott
/Lise-Lott
nickepicke
Medlem
I canon-forumet...
finns en tråd om detta elände. Där skrev jag tidigare:
"Nu får vi se om det löser sig. Jag var just i kontakt med en dam som heter Sarah Toresson på Canon. Hon är enligt egen utsago sista instans i den här typen av ärenden och lovade att lösa problemet. Enligt henne har man missat ett antal utbetalningar, framförallt sådana som går via "storbanker", på grund av något datatjafs. Den person i Irland som tidigare varit satt att svara på frågor på svenska har sagt upp sig, men hennes telefonsvarare och mail jobbade vidare som vanligt. Dessvärre var det ingen som förstod något av det som sas i meddelandena, därav tystnaden. Proffsigt Canon!
Nu får vi se om det löser sig. Jag vågar inte hoppas för mycket men med lite tur kanske...
Ni som hade samma problem kan ju alltid testa att maila till [email protected] eller ringa henne (via växeln 08-744 85 00)."
Jag vet inte om det fortfarande är Sarah som håller i detta men det kan ju vara värt ett försök.
Jag fick mina pengar efter en rackarns holmgång så ge inte upp!
"Nu får vi se om det löser sig. Jag var just i kontakt med en dam som heter Sarah Toresson på Canon. Hon är enligt egen utsago sista instans i den här typen av ärenden och lovade att lösa problemet. Enligt henne har man missat ett antal utbetalningar, framförallt sådana som går via "storbanker", på grund av något datatjafs. Den person i Irland som tidigare varit satt att svara på frågor på svenska har sagt upp sig, men hennes telefonsvarare och mail jobbade vidare som vanligt. Dessvärre var det ingen som förstod något av det som sas i meddelandena, därav tystnaden. Proffsigt Canon!
Nu får vi se om det löser sig. Jag vågar inte hoppas för mycket men med lite tur kanske...
Ni som hade samma problem kan ju alltid testa att maila till [email protected] eller ringa henne (via växeln 08-744 85 00)."
Jag vet inte om det fortfarande är Sarah som håller i detta men det kan ju vara värt ett försök.
HusKul
Aktiv medlem
Re: I canon-forumet...
tackar
skickar mail till henne oxå
nickepicke skrev:
tackar
skickar mail till henne oxå