Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Det kan vara farligt att vara paparazzi (länk)

Produkter
(logga in för att koppla)
Något för våra fack-ombud att ta upp med arbetsgivaren nästa gång de har möte tror jag.
Trodde att man skulle klara sig utan skottsäker väst ett tag till! he he! ;)

Ha ha ha!! Jag älskar AB...

"Har Britney Spears blivit så trött på paparazzi-fotograferna att hon försöker avliva dem?" och senare: "En plastkula, av allt att döma avlossad medelst luftgevär, träffade Diaz i benet."

Det behövs nog något starkare en lufgevär med plastkulor för att ha död på någon...

jolsson skrev:
Ha ha ha!! Jag älskar AB...

"Har Britney Spears blivit så trött på paparazzi-fotograferna att hon försöker avliva dem?" och senare: "En plastkula, av allt att döma avlossad medelst luftgevär, träffade Diaz i benet."

Det behövs nog något starkare en lufgevär med plastkulor för att ha död på någon...
visst är det underbar journalistik! dom kan iaf konsten att väcka uppmärksamhet.

Bendro skrev:
Kan inte påstå att jag tycker så värst synd om fotografen. Har lite svårt för paparazzi.

Ptja, när man går så fruktansvärt över gränsen så som med princessan Diana-fallet så håller jag med.

I annat fall, så verkar det som att stjärnorna tjänar lika mycket på PR som paparazzi på sina bilder. När de till slut blir mångmiljardärer, då behövs inte deras PR och så vill de inte bli störda längre. Problemet är att det "kontraktet" inte går att säga upp så lätt :).

Vad jag vill säga är att jag skulle mer än gärna ha paparazziproblemet. Just nu är det oftare "hur fan ska jag laga bilen nu då"-problemet som drabbar mig.

Om det inte vorre för Paparazzi så skulle 75% av världens B- & C-kändisar vara glömda och avskrivna.
Om det är bra eller dåligt låter jag varje individ få bestämma själva.

ANNONS
Götaplatsens Foto