Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Eizo-skärm bortskänkes

Produkter
(logga in för att koppla)

ksjunior

Aktiv medlem
Hej, jag har en annons ute på en gammal (några år gammal men den funkar jättebra) skärm, en Eizo L578. Lyckas inte få den såld så nu skänker jag bort den mot avhämtning, finns i Sthlm. Kolla annonsen, googla specs och PMa om det är intressant.

Självklart fungerar den, och PM är att föredra. Däremot, nu har jag en kille som hämtar den i början av nästa vecka så om han inte dyker upp så postar jag här att den är tillgänglig igen.

För att förtydliga, den fungar alldeles utmärkt. Däremot är den lite liten, 19" 4:3 och jag har köpt ny 24" så jag vill göra mig av med den. Däremot får man inte så mycket för en 19" nu för tiden (i annonsen ville jag sälja den för 200kr, inga svar) och den är för bra för att bara skicka den till återvinningen, det skulle skära i hjärtat :(

Det är bara att acceptera att en 6 år gammal skruttskärm inte är nåt att hänga i granen längre :)

PS. är den 19" heter den L778, L578 är 17":aren. DS.

Nu är skärmen hämtad, tack för intresset alla! Om nuvarande ägare tröttnar på den hoppas jag att han gör motsvarande sak (låt oss minimera onödiga sopor :))

ANNONS
Götaplatsens Foto