Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fel på medlemsundersökningen

Produkter
(logga in för att koppla)

Lazzze

Aktiv medlem
en undersökning som fotosidan just nu genomför är aningen galet upplagd. Vissa frågor är ett svarsalternativ för ifyllt, tex den om man kan tänka sig följa med på fotoresor som fotosidan anordnar. Glömmer jag att tex att svara på den så tolkar ni det som att jag kan tänka mig följa med på resor ni erbjuder, verkligheten kanske är den att jag absolut inte skulle kunna tänka mig det.

Det är fler frågor i undersökning som det är samma fel med.

Så var det inte igår kväll!!!

Var in nu och kollade och håller med Lazzze, käpprätt åt ett mycket varmt ställe!

Fixa om Fotosidan ska behålla sin trovärdighet.

Jag har precis fixat bort förvalet på de frågor som måste fyllas i, så nu skall det väl fungera bättre

Inte för att jag tycker detta orsakade någon förtroendekris, det är nog att dra lite stora växlar.

Du var ruggigt snabb att fixa detta Christer, hoppas inte för många han besvara undersökningen innan du gjorde det för ur ett undersökningsperspektiv så kan man ju inte alls lita på resultatet för dessa frågor fram tills felet fixades.

ANNONS
Götaplatsens Foto