Annons

FS Forum Felrapporter för nya forumet

Produkter
(logga in för att koppla)

jonas18z

Avslutat medlemskap
Om man svara på ett inlägg som inte är på sista sidan med citat, kanske gäller utan också. säg att jag svara på sidan 3av5 då hamnar mitt inlägg längst ner på sidan 3 tills man reloadar sidan och då kommer det på sid 5
 

janne_foto

Medlem
Jag får inte SE (LÄSA) meddelandet i min EGEN email. Vill Fotosidan ha någon sorts Facebook-kontroll och instängdhet...? Jag blir skit irriterad. Gör _ICKE_ att jag plötsligt önskar prenumerera...
 

Lintott

Aktiv medlem
Hoppsan! Vi stötte på några problem.
När ska detta åtgärdas???? Varför händer inget?????? :mad:
Ni har gjort om massa saker nu på sida och flyttat om hit och dit men när jag ska besöka någon av mina tidigare diskussioner så blir det "Hoppsan"!?????
NÄR SKA NI RÄTTA TILL DETTA???????
 

janne_foto

Medlem
Menar du här och det fungerar inte?

Jag kommer åt den sidan, men jag har inget meddelande där, så om det fungerar vet jag inte.

Jag vill INTE få en massa skit - meddelanden "Du har nytt meddelande". Så måste jag LOGGA IN. För att kunna kontrollera mig. Låsa in mig. Samma har skett på Blocket. Jag vill få avsändarens email RAKT IN i min egen (externt fråpn fotosdian) mailbox. Jag vill INTE "alltid behöva vara iunloggad påp fotosidan".

KOntrolll, kontroll, kontroll. Inte en grej som säljer en prenumeration till mig.

FINNS möjligheten att "vidarebefrodra svar till annan mailbox" (dvs det jag önskar), så MÅSTE det vara mycket tydligare.

Mvh Jan
 

Michael Johansson

Aktiv medlem
... Så måste jag LOGGA IN...
Varför loggar du ut dig? Hur många mail via FS får du? För min del får jag ganska få men däremot mail direkt från FS när någon postat i trådar jag bevakar eller annonser om det jag angett som intressant.

Det där med kontroll förstår jag inte riktigt. Jag får inga mail som skulle tyda på att jag är kontrollerad annat än ovan nämnda som jag själv är orsak till och som jag kan avbryta bevakningen av om jag vill.
 

Michael Johansson

Aktiv medlem
När jag tittar på en annons och klickar på den gula knappen "Kontakta NN" så kommer jag till en skrivruta för meddelande och en knapp "Starta konversation". Får inte du upp denna? Är du inloggad?
 

fotochrister

Ny medlem
Vi har nu bytt ut vårt gamla "vBulletin" forum mot en mycket fräschare forumprogramvara "XenForo".
Det kommer säkert dyka upp buggar, saker vi inte ställt in rätt etc - skriv gärna din felrapport i detta forum så skall vi försöka fixa så snart som möjligt
Hej kan ej svara säljare
Tacksam för snabb hjälp

Mvh
Christer Överlid
 

Lintott

Aktiv medlem
Påminner:
Hoppsan! Vi stötte på några problem.
När ska detta åtgärdas???? Varför händer inget?????? :mad:
Ni har gjort om massa saker nu på sida och flyttat om hit och dit men när jag ska besöka någon av mina tidigare diskussioner så blir det "Hoppsan"!?????
NÄR SKA NI RÄTTA TILL DETTA???????

Och nu har en ny grej dykt upp. Förut när man la in bilder på tävlingar så ska man ju fylla i alla fakta för sin kamera. Jag har inte en aning om dessa och kan inte svara så jag säger "vet ej" på allt. Men förut när jag skrev det så fanns det liksom sparat så jag behövde bara klicka två ggr på mellanslagstangenten så kom det där "vet ej" automatiskt. NU måste jag skriva "vet ej" på varenda ruta om och om igen!??? VARFÖR GÖR NI SIDAN SÄMRE NÄR INGET FUNKAR????????????? VARFÖR INTE TESTA FÖRST SÅ ALLA FUNKTIONER FUNGERAR INNAN NI BYTER TILL NY SIDA???????????:mad:
 

afe

Aktiv medlem
Om alla tänkbara kombinationer skulle testas fullständigt innan uppdatering, skulle det nog aldrig bli några uppdateringar - det är ju bl.a. därför den här tråden finns ;)
 

Tonyeagle

Aktiv medlem
När jag skrivit ett nytt inlägg i ny tråd och ska skriva in en rubrik så försvinner inlägget och en massa existerande trådar visas i en rullista under. Jag lyckades dock att välja en rubrik som inte var optimal men eftersom den inte använts tidigare så kom inte rullistan upp och mitt inlägg försvann inte (rubriken jag var tvungen att välja var cinema4k) så fort jag skrev in en rubrik som t.ex. "Enkel videoredigering...." så Fick jag bara upp rullistan med existerande trådar på hela sidan och rutan där jag skrivit/ska skriva min fråga försvann. Vad gör jag för fel?
 

Tonyeagle

Aktiv medlem
När jag sedan istället går in och redigerar mitt inlägg (efter publikation) och gör om rubriken så ligger den gamla rubriken kvar på förstasidan men den nya visas när man klickar på förstasidan?
 

Tonyeagle

Aktiv medlem
Hittade en knapp som löste problemet "anullera" under alla gamla trådar. Nu återstår problemet så jag får rätt rubrik. Annars lär jag väl inte få så många råd.
 

ztenlund

Aktiv medlem
Om du hade väntat på att den mellanlagrade förstasidan uppdaterats så hade det inte behövts två trådar...
 

Lintott

Aktiv medlem
Varför är det ingen som svarar på min fråga? :mad: Har ställt den för många månader sedan.......med ett antal påminnelser......
 
ANNONS