FS Forum Felrapporter för nya forumet

Produkter
(logga in för att koppla)

Lawson

Well-known member
Ok! Men det fanns ju redan ett par inlägg om samma sak. Så min mening var ju bara "trycka" på lite.

PMD

Well-known member
Undrar om det inte fortfarande är något skumt med inloggningen i forumet. Surfplattan har varit utloggad i forumet ett tag och jag loggade jag ut och in på den. När jag sedan öppnade datorn så stod det att den aktiva användaren hade ändrats eller något i den stilen och att man skulle ladda om sidan. Något som resulterade i utloggning i forumet, men inte resten av sidan.
Nyss var jag inloggad enligt sidhuvudet, men uppmanades att logga in för att kunna svara på ett inlägg i forumet. Klicka på tumnaglarna av skärmbilderna nedan.
macOS 10.15.4, Google Chrome 81.0

Screenshot 2020-05-22 at 14.29.31.png

Screenshot 2020-05-22 at 14.29.47.png
Samma sak hände igår på min telefon.
Android 10, Google Chrome 80.0

PMD

Well-known member
Jag råkade ut för något liknande för just den tråden. Felanmält till Fotosidan, men jag vet inte om de har hunnit kika på det än.

PMD

Well-known member
Forumet verkar för närvarande vara konfigurerat med obegränsad redigerings- och raderingstid, så en möjlighet är att trådstartaren har raderat sitt startinlägg och hela tråden försvann.
Det är väl en klar bug om raderandet av första inlägget skulle medföra att hela tråden försvinner?

Elinchrom ELC 125 - ELC 500 studioblixtar