Annons

Fotosällskap i Lund?

Produkter
(logga in för att koppla)

Biber

Aktiv medlem
Sista tåget tillbaks till Helsingborg går 23:55 tror jag. Vore bra om vi inte började för sent.
 

Sande

Aktiv medlem
Andreas, jobbar du likadant hela veckan?

Det behöver ju nödvändigtvis inte vara onsdag annars...
 

Anden

Aktiv medlem
Jag jobbar 1630 till 2130 måndag till torsdag. Kan ev. vara i lund till 2130 om jag går lite tidigare...
 

Anden

Aktiv medlem
Ställen i Lund...

Stortorget funkar, trevlig uteservering.

Vilka kan komma nästa onsdag?

A
 

Biber

Aktiv medlem
Jag och Alexandar ska ses vid domkyrkan kl 19 för att fota ett par timmar innan ölen. Vilka vill hänga med på det?
 

jbomelin

Avslutat medlemskap
Jag vill gärna svara "Usenet!" här, men är osäker på hur många som skulle förstå "skämtet" så istället skriver jag:

Jag bor i Lund och är intresserad. Mest av att dricka öl, för min fotografiska utrustning består för tillfället av en Holga 120S.

Edit: Jag bor inte i Lund längre. Jag bor i Hjärup :)
 

Sande

Aktiv medlem
Blir vi ett större antal kan det bli svårt att få plats på stortorget...

eller kanske inte...

/Alex
 

Anden

Aktiv medlem
Stortorget på en onsdag...

Har en kompis som är vakt där och han säger att bord inte behöver bokas på onsdagar. Vi blir väl max 10 st så det borde vara lugnt. Vill vi, kan vi ju boka så blir garanterade plats.

Hur vet vi vilka vi är?
Jag kan ta med mitt stativ och fästa en flagga i toppen. :)
 

Sande

Aktiv medlem
Vi lär nog märka vilka vi är, oftast ser man det på det stora antalet kameror som vilar på bordet...
 

Jeppe

Aktiv medlem
Jonas (biber) och jag kommer att samåka ner till Lund i morgon, är det fler i Helsingborg (och ner mot Lund) som är sugna, så finns det plats i bilen.
 

Anden

Aktiv medlem
Då blir vi ett par stycken...

Stortorget ca 2130.
Utomhus om vädret tillåter.

Jag kommer så snabbt jag kan efter jobbet.

Andreas
 

Platypus

Aktiv medlem
Jeppe skrev:
Jonas (biber) och jag kommer att samåka ner till Lund i morgon, är det fler i Helsingborg (och ner mot Lund) som är sugna, så finns det plats i bilen.
Det är möjligt att jag dyker upp & vill ha lift tillbaka...
 

Anden

Aktiv medlem
Jag är inte helt pigg idag så jag får se om jag orkar ta mig dit. Om ni bestämmer något fotoäventyr vore det kul om ni kunde lägga upp det här.
En tur till österlen skulle inte jag tacka nej till.

Om jag inte dyker upp så får ni som kommer ha det så trevligt.

Andreas
 

Platypus

Aktiv medlem
Vilka dök upp då? Och vad gjorde ni? Med andra ord - vad missade vi som inte kom?

Nästa gång tycker jag vi ses i Helsingborg... Det kanske är några som har lust att titta på Lennart Nilssons utställning på Kulturhuset?
 
ANNONS