Annons

Fototräff I Hälsingland!

Produkter
(logga in för att koppla)

MrT

Aktiv medlem
För hälsingar eller folk utifrån! Vi är några stycken från Bollnäs som vill träffa likasinnade från våran bygd med omnejd! Känner ni att ni vill vara med när vi drar ihop en träff så vore det superkul! Lämna ett inlägg i forumet så startar vi en disskusion om saken!
 
:) skapligt gensvar..

Jag är på!
Utflyttad Bollnäsing som man är..

När/var/hur är det tänkt att ske ?
 
ahh! kul att hitta någon som är på, hjälp till om du känner fotointresserade som är sugen på att haka på. Vi vet inte riktigt när/var/hur än så länge, vi ska träffas i "ledningsgruppen" nu den 22 dec och planera lite. Det bästa är om du sätter en bevakning på detta forum så får du ett mail när vi skriver vad som händer! Tack för ditt intresse!

Thomas Larsson
 
Perfekt, finns många från bygden som är medlemar här på FS, så det borde inte vara så svårt att få ihop ett gäng.
Tror jag ska köra med lite uppsökande insäljning på denna tråd.
Bevakning lagd...
 
Jag kan nog hänga på också, beroende på var i Hälsingland ni tänkte stråla samman.
Bor iGnarp själv, men tio mil hit eller dit kan jag väl flytta på mig


/Catherine
 
Catherine vi vill att folk från hela Hälsingland ska träffas så du är så välkommen!
 
kul! som jag säger till alla andra så sätt en bevakning på detta forumet så följer ni disskussionen om när/var/hur. vi ska träffas den 22 dec och börjar planera. Är det någon som skulle vara peppad på att vara med och planera så säg gärna till!
 
Är kanske intresserad. Bor själv i Söderhamn. Gillar bilder naturligtvis och tillverkar fr a svartvita analoga sådana. Tänker ni er någon inriktning? Bilddiskussioner? Bilda förening? Annat?
 
Hej,
Bra med förnyelse och nya initiativ! Det är aldrig fel! Har varit med i fotoklubbssammanhang sedan 1958 (nästan hela tiden), det har lett till oändligt många intressanta o lärorika upplevelser och bekantskaper... Att träffa likasinnade är utvecklande på alla sätt. Väntar med spänning på kommande info!
/StureC
 
Lägesrapport om fototräffen!

Jag och Johanna skulle träffas den 22 dec och börja planera men jag var så sjuk att jag hade 39 graders feber och rännsk*ta på julaftonen... Kul! Så vi har flyttat fram planeringsmötet till runt den 13 Jan istället. Är det någon som har idéer posta dom här så skriver jag ut dem och tar med dom i disskutionen om hur vi ska göra träffen!

En god fortsättning!
Thomas Larsson!
 
ANNONS