Annons

Hur få fram fliken "Vänner"?

Produkter
(logga in för att koppla)

Maabse

Aktiv medlem
Hej! Jag hittar inget sätt att få fram den flik som heter "Vänner" i min profil, och blir glad om någon berättar för mig hur jag ska göra! Tack,
Martina

Den fliken dyker upp när du har minst en vän kopplad

Så leta först upp personen du vill markera som Vän, klicka "Lägg till vän" på dennes profilsida. Sedan skall denne godkänna att ni kopplas ihop som vänner, då kommer din flik synas.

Ett annat sätt att följa vad en annan medlem lägger ut för bilder etc är att markera denne som Intressant, även detta via profilsidan. Det är en "envägskoppling", passar bättre om man inte känner varandra egentligen.

OK, fast jag har fått en vänföfrågan som jag accepterat. Måste jag alltså ändå fråga denna personen om att bli vän med mig?
Martina

Edit: Gick dit för att se om jag kan fråga, men jag har bara alternativet "ta bort som vän" och det vill jag ju inte...

Nu ser jag din vänner-fik

Det kan ta några minuter innan den dyker upp efter att man godkänt första vännen, då den är "cachad" - så det var nog därför

Jag lånar tråden lite. När jag skulle acceptera en vänförfrågan så har jag inte behörighet att göra det? Måste man vara betalnings medlem för att godkänna vänner eller är det en inställnings grej?

Mvh Mr_Lööf

Jag lånar tråden lite. När jag skulle acceptera en vänförfrågan så har jag inte behörighet att göra det? Måste man vara betalnings medlem för att godkänna vänner eller är det en inställnings grej?

Mvh Mr_Lööf

Jag skall kika på't - jag är just inne och skruvar på det där och har nog sabbat något.

ANNONS
Götaplatsens Foto