Annons

Malmö by Light

Produkter
(logga in för att koppla)

TorO

Aktiv medlem
Denna vecka pågår ett "evenemang" i Möllan i Malmö som heter Malmö by Light. Massor av ljussättningar av gator m.m.
Då jag själv varit med och ljussatt Södra Parkgatan för Malmö by Light, och även försökt fota denna så gott jag kunnat, vore det intressant att se hur andra fotografer tolkat det hela.
Har du några bilder tagna under Malmö by Ligt skulle det vara jättekul att få se dem, för att få lite inspiration osv. Jag har laddat upp en av mina bilder här på FS, om nån är intresserad. Själv är jag intresserad av att titta på dina bilder.
 
Var ute och skulle ta en långpromenad igår (jag tillhör FFF, Fotosidan Feta Fotografer, se annan tråd). Helt plötsligt så var jag mitt i en guidad tur om Malmö by Light, trevligt. Tog några bilder utan stativ, ska kolla dom ikväll sen ska jag nog ut nån annan kväll med stativ.
/tj
 
Thomas,
Var den guidade turen intressant? Vi pep hem till Jönköping i fredags, så jag har själv inte varit med på den.
Hör gärna av dig om du får några bilder, skulle vara jättekul att se dem. Om du är intresserad av mina egna bilder (bara på "egna" gatan) så finns de på www.phosforos.com/mbl.asp (sidan är nere när jag skriver detta, men jag hoppas den kommer upp snart igen, annars ska jag stämma webbhotellet!)
mvh Tor
 
Jag tänkte ta mig en promenad runt möllan i kväll med kamera och stativ så om det blir några schyssta bilder så lägger jag upp dom.
 
Jag gick omkring och fota lite med en polare (schmunk, medlem här på fotosidan). Tyckte mycket om "lavarummet".

/Patrik
 

Bilagor

  • lava.jpg
    lava.jpg
    31.9 KB · Visningar: 470
Fasiken, jag var jättesugen på att fråga om jag fick följa med er och leka i parken, men jag hade förhinder just idag. Jag kanske får följa med en annan gång?

Istället får ni visa upp alla era alster från idag...
/Jakob
 
och slutligen den sista! Obs! Jag o polly tog bilderna utan stativ!... bilderna blev lite kassa p.g.a. jpeg komprimeringen...
 

Bilagor

  • ljus4.jpg
    ljus4.jpg
    48.3 KB · Visningar: 352
Det var bara det att det var svinkallt då vi var ute! Man frös häcken av sig! Det skulle nog bli roligare med fler foton om det vart varmare!
 
Kul att se era bilder. Begriper bara inte varför ingen fotat den bästa ljussättningen av alla: S:a parkgatan...
mvh Tor
 
ANNONS