Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Portfolio 8 elelr Iview mediapro?

Produkter
(logga in för att koppla)

macgunde

Aktiv medlem
Kollar över utbudet av programvaror för få en bra struktur på mina foton.

Två kandidater är Portfolio och iview mediapro.

vad använder ni?

//Daniel

IView Media Pro 3 använder jag.... Har blivit en dröm att använda sedan version 3 släpptes... Jag har testat de flesta stora programmen, men alltid är det något som saknas.

Har provat en testversion av Portfolio också, men den saknade mycket som jag verkligen gillar i IVM-3.

Enda nackdelen är väl kanske priset... Men som med mycket annat, så får man vad man betalar för.

Har du inte jättemycket bilder eller höga krav på din katalogisering, så kanske det går att överväga ett annat program.

Mvh /Peter

Jag har använt iview Media Pro i några år och är mycket nöjd. Fattar inte hur andra klarar sig utan.

Jag använder iView Media Pro 3 och är också mycket nöjd med det. Så förfärligt dyrt är det väl inte om man jämför med vad kameror och objektiv kostar.

/Roland

Har nyss köpt iview media pro 3. Efter mycket övervägande så verkar det som en klok investering i det långa loppet, även om det gör lite ont i plånboken i början. Möjligheterna till katalogisering och taggning av bilder verkar närmast oändligt. Nu gäller det bara att lära sej det också :)

MVH
SvenOlov

ANNONS
Götaplatsens Foto