Helene C
Ny medlem
Vad har ni för erfarenhet av Sigmas ringblixt?
Jag har en Canon 40D och har tittat på canons ringblixt och Twinblixten men de är så dyra? SNÄLLA ge mig lite råd och tips. Ska använda blixten till Macro av blommor mest! Är canons twin så mycket bättre att det är värt, för det jag ska använda den till eller är den mer för ännu mer förstoring?
Jag har en Canon 40D och har tittat på canons ringblixt och Twinblixten men de är så dyra? SNÄLLA ge mig lite råd och tips. Ska använda blixten till Macro av blommor mest! Är canons twin så mycket bättre att det är värt, för det jag ska använda den till eller är den mer för ännu mer förstoring?





