Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Seriös butik?

Produkter
(logga in för att koppla)

Peterus

Aktiv medlem
Det är ju en enskild firma vilket ofta kan vara säkrare att handla från än ett aktiebolag (eftersom han personligen är betalningsansvarig)
Fullständig adress står ju på hemsidan. (boxadresser ger kanske lite varningsklockor) vilket även verkar vara hans bostadsadress.

Som ALLA webbutiker ska man vara försiktig med förskottsbetalning och helst välja faktura.
Då får man ju grejorna innan man betalar.

Priserna verkar ju bra så jag ska nog testa att handla där nästa gång :)

/Peter
 
Senast ändrad:

ErlandH

Aktiv medlem
Dagen efter från Kreativ Fotografi, ebay brukar ta dryga två veckor för mig. Jag tycker nog att det är viss skillnad.

Har du provat den själv? Jag får samma fel där just nu.
1. Okej, det var snabbt. då gör jag ett bokmärke för butiken, det kan komma till nytta.

2. Givetvis. Länken funkar utmärkt i min dator.
 

smilfinken

Aktiv medlem
Länken funkar bra oavsett webläsare (nåja, de vanligaste i alla fall)

/Peter
Nu blev jag så nyfiken att jag måste prova lite mer. Funkar här i IE 8, men inte i FF 4 eller Chrome 7 - allt på 32-bit W7. Funkar inte heller i links eller lynx på linux. Kanske ska sluta rekommendera den sidan om han bara vill ha IE-kunder. ;)
 

F.Eliasson

Aktiv medlem
Jag har också handlat av honom. Bra kontakt och snabb leverans.

Kan tilläggas att jag tittar på sajten i Chrome 7.0.517.44 under OS X 10.6.4 och den funkar finfint.
 

smilfinken

Aktiv medlem
Jag har också handlat av honom. Bra kontakt och snabb leverans.

Kan tilläggas att jag tittar på sajten i Chrome 7.0.517.44 under OS X 10.6.4 och den funkar finfint.
Om jag ställer om förvalt språk till svenska istället för engelska (och rensar lite cookies) så funkar det för mig i tixempel Chrome (som inte funkade innan). Det är alltså inte en browserfientlig, utan språkfientlig, site. :)
 

smilfinken

Aktiv medlem
Jag undrar om det inte handlade mer om cookies än om språk.
Det trot jag inte, eftersom jag började med att ta bort cookies innan jag bytte språk. Men jag kan testa lite till, nu har jag bytt tillbaks utan att ta bort cookies.. och det funkar. Tar bort cookies.. och den slutar funka. VSB, eller nåt.
 
ANNONS