Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Svartvitt vs färg

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej

Jag har fotot i ca 2 mån :) och försöker nu att på ett bröllopsfoto få allt svartvitt förutom en person på fotot (minsta barnet som är den enda som tittar rakt in i kameran) Jag har Photoshop CS5 (skickat efter en handbok) och fotot är i färg. Obs det är ej RAW format.
Jag var inte deras riktiga bröllopsfotograf, jag är kompis med brudgummen och tänkte göra något kul med fotot.
Tack
Fredrik

Hej

Jag har fotot i ca 2 mån :) och försöker nu att på ett bröllopsfoto få allt svartvitt förutom en person på fotot (minsta barnet som är den enda som tittar rakt in i kameran) Jag har Photoshop CS5 (skickat efter en handbok) och fotot är i färg. Obs det är ej RAW format.
Jag var inte deras riktiga bröllopsfotograf, jag är kompis med brudgummen och tänkte göra något kul med fotot.
Tack
Fredrik

Sök på youtube!
http://www.youtube.com/results?search_query=photoshop+cs4+black+and+white+with+color&aq=0

ANNONS
Götaplatsens Foto