Annons

zebra media

Produkter
(logga in för att koppla)

wolken40

Aktiv medlem
Någon som vet vad som hänt med
Zebra media?

Verkar inte ha något vidare lager längre.
Knappt några prisuppgifter på kameror och optik.

Lite synd, för jag har handlat en hel del
från Zebra media. Hoppas de kommer att vara
kvar.

/Mats

Infon är lite dålig, det kan jag hålla med om. Samma sak gäller utbudet. Själv har jag fördelen att bo i samma stad som företaget vilket är ett stort + men jag har inte vågat handla där, än.

//Lorry

wolken40 skrev:
Någon som vet vad som hänt med
Zebra media?

/Mats

Har tidigare handlat en del av dem och måste säga att det har funkat väldigt bra. Håller med att deras lager på objektiv inte är så stort. Men frågar Du dem om pris och leveranstid så får man ett snabbt svar. Priserna är fortfarande väldigt bra. Kanske inte direkt från lager, men om man inte har bråttom så kan jag rekomendera Zebra.

Choke

l

Har bara handlat där 1 gång men det fungerade utmärkt. Beställde ett minneskort på måndagen, hade det i brevlådan på tisdag !!. Billigt var det oxo.

Anders

Fick precis veta att dom bara listar det som finns hemma. Man kan därför tex kontakta dom och kolla om dom kan ta hem något som du önskar.

Jag kollade upp om dom kunde beställa hem sigmas 80-200 /2.8 objektiv, som ej fanns på hemsidan.

No problem, fick jag till svar, dessutom 700kr billigare än den billigaste på nätet.

//Lorry

Har handlat där en gång. köpte batterier samt lite andra saker.

Vist bra priser och leverans tid. MEN retar mig som fan på att ena batteriet var öppnat när jag fick hem paketet.

ANNONS
Götaplatsens Foto