fotografering (och annat?) med ddarriga händer

I mörkret,men två olika bilder

Idet mörka mörkret

.

.

.

I det belysta mörkret

Publicerad 2019-02-08 21:27 | Läst 465 ggr
Dubbelolle 2019-02-08 21:40
Riktigt spännande, gillas! Må fint, LO
Svar från janolof 2019-02-08 21:59

Tack LO,en av bilderna har ju du inspirerat till!
Alf-Magnus 2019-02-08 23:09
Utveckling, gläder och håller mig kvar