fotografering (och annat?) med ddarriga händer

Gå på bio, kanske

fortsätter mina rundor i närmiljön tills vädret ändras

.

.

I färg kanske

.

.

Eller svartvitt?

Publicerad 2019-02-05 10:25 | Läst 622 ggr