Annons

FS Forum Felrapporter för nya forumet

Produkter
(logga in för att koppla)

Lawson

Aktiv medlem
Ok! Men det fanns ju redan ett par inlägg om samma sak. Så min mening var ju bara "trycka" på lite.
 

PMD

Aktiv medlem
Undrar om det inte fortfarande är något skumt med inloggningen i forumet. Surfplattan har varit utloggad i forumet ett tag och jag loggade jag ut och in på den. När jag sedan öppnade datorn så stod det att den aktiva användaren hade ändrats eller något i den stilen och att man skulle ladda om sidan. Något som resulterade i utloggning i forumet, men inte resten av sidan.
Nyss var jag inloggad enligt sidhuvudet, men uppmanades att logga in för att kunna svara på ett inlägg i forumet. Klicka på tumnaglarna av skärmbilderna nedan.
macOS 10.15.4, Google Chrome 81.0

Screenshot 2020-05-22 at 14.29.31.png

Screenshot 2020-05-22 at 14.29.47.png
Samma sak hände igår på min telefon.
Android 10, Google Chrome 80.0
 

PMD

Aktiv medlem
Jag råkade ut för något liknande för just den tråden. Felanmält till Fotosidan, men jag vet inte om de har hunnit kika på det än.
 

PMD

Aktiv medlem
Forumet verkar för närvarande vara konfigurerat med obegränsad redigerings- och raderingstid, så en möjlighet är att trådstartaren har raderat sitt startinlägg och hela tråden försvann.
Det är väl en klar bug om raderandet av första inlägget skulle medföra att hela tråden försvinner?
 

alf109

Aktiv medlem
När jag klickar för att få upp historiken över mina foruminlägg får jag det här meddelandet. Kör Mac med Safari.Skärmavbild 2020-07-03 kl. 19.32.25.png
 

ArneB

Aktiv medlem
Om jag lämnar browsern i forumdelen och är inaktiv en längre stund måste jag logga ut och in igen. Gäller alla plattformar men bara i forumdelen. I övriga delar kvarstår inloggningen. Det har varit så i minst en vecka.
 

Lintott

Aktiv medlem
Fortfarande så funkar inte det som rapporterats om för länge sedan, t.ex. gå till mina diskussioner, "hoppsan" står det ff.!? När ska detta åtgärdas? Sen när man ska skicka in bilder till någon tävling där man får skicka in högst 3 bilder så när man skickat in en så står det att man skickat in max antal bilder TROTS att man får skicka in 3 och har alltså två kvar!? Och nu när man får skicka in sina bästa bilder gällande ämnet "hetta" så finns det inte bland tävlingar?
 

Lintott

Aktiv medlem
Jag skrev nyss att ff. så står det "hoppsan" och man kan inte klicka på "mina diskussioner" när man vill gå till sina diskussioner!
Sen när man ska skicka in bilder till en tävling där man får skicka in 3 bilder! Efter man lagt in EN bild står det att du har lagt in max antal bilder!?
Och så ligger inte detta under tävlingar heller där alla tävlingar bör ligga!
Sen vill jag ta bort poängen på min sida, vill inte ha dem där!
Mitt inlägg försvann viss på vägen och hittar det inte igen, undrar om detta nu försvinner också?
 

Lintott

Aktiv medlem
Jaha nu kom det förra inlägget in också, jag fattar inget, ser man inte på en gång om inlägget kommer in?? Så mycket konstigheter det är här nu!
 

mac60

Aktiv medlem

Öppnade en tråd enligt länk ovanför men den syns inte bland övriga forum samt att det är ett mellanrum på ett antal timmar på nya svar eller forum igår där jag skrev mitt ganska exakt mitt i som det inte finns något nytt. Vet att det kan vara tomt ibland för vi skall ju även fota men när inte mitt inlägg syns så är ju frågan om det händer att programmet inte för in alla.
 

martley

Aktiv medlem
Är det bara jag, eller har favicon på fotosidan försvunnit? Jag får samma på flera olika webbläsare och på tre olika datorer, båda mac och Windows
1596447688128.png
fotosidan.se/favicon.ico får jag fram dock.
 

esbtse

Aktiv medlem
Vi har nu bytt ut vårt gamla "vBulletin" forum mot en mycket fräschare forumprogramvara "XenForo".
Det kommer säkert dyka upp buggar, saker vi inte ställt in rätt etc - skriv gärna din felrapport i detta forum så skall vi försöka fixa så snart som möjligt
kan inte spara om jag ändrar inställningar Inställningar
 

Lintott

Aktiv medlem
Ff. fel på sidan där man vill gå till sina diskussioner och man kommer till "hoppsan" när ska detta rättas till????? Har varit fel länge nu, typ 4 månader eller kanske längre? :(
 
ANNONS