Annons

Senaste diskussionsinlägg

Produkter
(logga in för att koppla)

Shabbadang

Aktiv medlem
Fotosidan har ju många funktioner men det tenderar att bli nästan för många, lite oöverblickbart och komplicerat. En funktion jag skulle önska mig är att under Min sida/Forum skulle finnas länkar till ens tio senaste diskussionsinlägg, alltså automatiskt, utan att man behöver prenumerera på trådarna. Och även att man sedan kunde gräva djupare till ens äldre inlägg. Skulle det vara svårt att ordna?

Fast du kan ju ställa in så att forumet lägger en automatisk bevakning/prenumeration utan att skicka mail på alla trådar du skriver i. Då är det bara att gå in under Forum och klicka på Bevakningar så dyker trådarna upp.

Längst ner på "Min sida" finns klickbara länkar för att se alla inlägg du skrivit och alla trådar du skapat.

Längst ner på "Min sida" finns klickbara länkar för att se alla inlägg du skrivit och alla trådar du skapat.

Tack, det är sådant som är lätt att missa i allt informationsflöde här. Man kunde förstås tänka sig att sådant också låg under Min Sida/Forum, men nu vet jag i alla fall var det finns. Case closed.

Fast du kan ju ställa in så att forumet lägger en automatisk bevakning/prenumeration utan att skicka mail på alla trådar du skriver i. Då är det bara att gå in under Forum och klicka på Bevakningar så dyker trådarna upp.

Var gör man det? Inte under de generella foruminställningarna, såvitt jag kan se?

Var gör man det? Inte under de generella foruminställningarna, såvitt jag kan se?

Ligger ju överst här: http://www.fotosidan.se/forum/profile.php?do=editoptions

"Inget e-postmeddelande" ger den effekt jag beskrev. Då kan du gå in och titta under bevakningar så dyker de trådar som någon skrivit i sedan du senast tittade i dem upp. Klickar du på visa alla visas även sådana som ingen skrivit i.

Att du ändrar där har förstås ingen retroaktiv effekt utan gäller bara trådar du skriver i från och med ändringen. Vill du hitta äldre är nog sökfunktionen (det är ju dit länken på "Min sida" leder) som ett bra tips.

Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens Foto