Reflektioner och upplevelser

fotografering (och annat?) med ddarriga händer

töjnan

Ja Töjan heter området där jag bor.Ttog en sväng där idag och började som oftast, upp förbi det det här huset.

.

.

Upp och sen nerför,men jag fastnade för himlen.

Anslagstavlan fanns kvar

En rutig bild, här ska byggas en  skola.

Men jag tyckte  det behövdes en bild av  det oregelbundna mönstret.

Sedan tog  batteriet slut. slarvigt!

Publicerad 2019-02-10 20:12 | Läst 908 ggr 3 Kommentera

När jag gått över gatan vände jag mig om

En blöt kvadrat

Publicerad 2019-02-10 09:59 | Läst 518 ggr 2 Kommentera

vatten

Övergångsstället

Publicerad 2019-02-09 22:14 | Läst 702 ggr 2 Kommentera

I mörkret,men två olika bilder

Idet mörka mörkret

.

.

.

I det belysta mörkret

Publicerad 2019-02-08 21:27 | Läst 464 ggr 2 Kommentera

idag kom jag hem med ett svartvitt hus och ett träd

Huset

.

.

Trädet

Publicerad 2019-02-06 19:45 | Läst 665 ggr 0 Kommentera
Föregående 1 ... 21 22 23 ... 709 Nästa