Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hjälp med lagring
- Trådstartare Gurk2015
- Start datum
Jonas gbg
Aktiv medlem
Jag tror att du glömde ett "inte" där.Molnlagring är alltid osäkert oavsett vart det ligger. Ha rman känslig data så har man det på något som når nätet alls.
Allt jag har på Jotta är krypterat. Först av mig, sedan av Jotta.
Umi71
Aktiv medlem
FixatJag tror att du glömde ett "inte" där.
Allt jag har på Jotta är krypterat. Först av mig, sedan av Jotta.
janc
Aktiv medlem
Frågor kring teknikberoendet är aktuell på flera håll.
www.theguardian.com
Is it time to break up with US tech? – The Latest
With Donald Trump tearing up the world order, European leaders are trying to reduce their dependence on US tech, but how viable is this? The Guardian’s Michael Safi speaks to tech journalist Chris Stokel-Walker
nyanders
Aktiv medlem
Jag är inte orolig för att mina backuper ligger i USA hos ett amerikanskt företag. Min lösning är att jag har mina filer på min dator, och på en egen NAS. Båda två backupas upp till iDrive, en lösning som fungerat problemfritt i flera år.
Om nu iDrive skulle stängas för oss i Europa så får jag väl leta upp en annan backupleverantör i Europa. Och om amerikanska myndigheter skulle titta på mina foton så bryr jag mig inte, det är ju knappt någon annan som tittar på dem
.
Om nu iDrive skulle stängas för oss i Europa så får jag väl leta upp en annan backupleverantör i Europa. Och om amerikanska myndigheter skulle titta på mina foton så bryr jag mig inte, det är ju knappt någon annan som tittar på dem
Hannuse
Aktiv medlem
Jag har exakt samma lösning, och har haft det i många år nu, fungerar mycket bra.Jag är inte orolig för att mina backuper ligger i USA hos ett amerikanskt företag. Min lösning är att jag har mina filer på min dator, och på en egen NAS. Båda två backupas upp till iDrive, en lösning som fungerat problemfritt i flera år.
Om nu iDrive skulle stängas för oss i Europa så får jag väl leta upp en annan backupleverantör i Europa. Och om amerikanska myndigheter skulle titta på mina foton så bryr jag mig inte, det är ju knappt någon annan som tittar på dem.
Resonerar precis som du gör, bara kul om amerikanarna får ta del av mina kvalitetsbilder