sagan
Avslutat medlemskap
Fin kameraväska har du i vilket fall som helst.Arleklint skrev:
Jag såg inte frågan som Canoninriktad, men jag ber om ursäkt om jag störde![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fin kameraväska har du i vilket fall som helst.Arleklint skrev:
Jag såg inte frågan som Canoninriktad, men jag ber om ursäkt om jag störde![]()
Arne S skrev:
Golf är faktiskt inte så dyrt som man tror. Beroende på vilken klubb man vill gå med i förstås. Jag betalade 5000 i insats och betalar nu ca 3000 kr i årsavgift. Så fotointresset har kostat betydligt mer senaste åren...
Lars Johnsson skrev:
Men du ska väl ha en golf-utrustning också. Det kostar en del. Säg sen runt 20kr per boll. Och det blir ganska många på ett år.
Och greenfee kostar 400-500 för varje runda. För du spelar väl inte varje golf-runda på samma bana hela livet.
Golf är som Foto. Det kan kosta mycket om man vill. Men också lite om man inte är så aktiv.
Foto-Rickard skrev:
En utrustning för 20-30 tusen är som ingenting tycker jag. Men sen för andra kompisar som håller på med annat så är det på tok för mycket i deras ögon.
En kommentar jag ofta får är: "Du kan ju köpa en bil för dom pengarna, och inte en dålig bil heller!"![]()
Arleklint skrev:
Allt är prioriteringar. Om man jämför med sommarstuga, husvagn och nya Volvo är foto billigt.
Jag bor i en tvåa och åker i en folkabuss 96.
RolandM skrev:
Idag lunchade jag på Lidingö golfklubb och studerade dem som besökte banan för att spela på den. Med välpackade väskor på glänande vagnar med myriader av klubbor i den senaste moderiktiga klädsen för golfspelare stegade de runt på banan och slog bollar än hit och än dit. Jag letade länge men fann ingen som spelade jeans eller i skrynklig tröja, men i stortsätt alla var somrigt solbrända. Några av spelarna hade en kamrat som bar väskan och hjälpte till på alla de vis.
Jag kom och tänka på Ingemar Stenmark som i en intervjuv berättade att han spelade golf och hade med sig några klubbor som han bar i handen. Det var enkelt att få dem med sig dit han reste och det gick bra att skicka bollen i hålet ändå.
Det är nu insikten om att golfare och fotografer i allmänhet är rätt lika inträder, för det är inte fel på den egna förmågan utan på utrustningen.
RolandM skrev:
Det är nu insikten om att golfare och fotografer i allmänhet är rätt lika inträder, för det är inte fel på den egna förmågan utan på utrustningen.
bive skrev:
Visst är det skoj med prylar?! För det måste vara ägandet av prylarna som är det primära?