Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vilket verktyg är detta?
- Trådstartare musse1
- Start datum
lastrand
Avslutat medlemskap
Vevo skrev:
Jag kör dock CS, men om det skulle vara något annat i en nyare version ska jag låta vara osagt.
Det skulle mycket väl kunna vara så. Jag hoppade över CS-versionen, men när jag imiterar ditt första bildexempel så skapas ett nytt lager både i CS2 och CS3.
Vevo
Aktiv medlem
Ok. undrar om det är ändrat från CS2. Jag har använt "min" fingerkombo sedan version 5. dvs ett gäng år. Därför känns det märkligt om man helt plötsligt ändrat ett mångårigt kortkommando. Men jag får väl gilla läget nu när jag uppgraderar till CS3. Jag hoppade över CS2 för att jag tyckte den tillförde för lite nytt.
mvh/Ove
mvh/Ove
Estethia
Aktiv medlem
ah, skönt att höra, ove. man vet ju aldrig. 
svårt att tolka ord och det är ju som du säger att det är svårt att hålla sig kort i ett forum utan att låta lite putt.
*kramelikram*

le problemo verkar vara löst.
en gammal version helt enkelt.
nu när jag oxå fått igång ps (cs2 på pc-burk) och testar, så blir det, även för mig, alltid ett nytt lager ovanpå det markerade med ctrl+alt+shift+E, oavsett om det är ett vektorbaserat lager överst eller ej.
hade ingen aning om att det inte fungerade i äldre versioner, eftersom det är ett snabbkommando som kom in ganska sent i mitt liv.
svårt att tolka ord och det är ju som du säger att det är svårt att hålla sig kort i ett forum utan att låta lite putt.
*kramelikram*
le problemo verkar vara löst.
en gammal version helt enkelt.
nu när jag oxå fått igång ps (cs2 på pc-burk) och testar, så blir det, även för mig, alltid ett nytt lager ovanpå det markerade med ctrl+alt+shift+E, oavsett om det är ett vektorbaserat lager överst eller ej.
hade ingen aning om att det inte fungerade i äldre versioner, eftersom det är ett snabbkommando som kom in ganska sent i mitt liv.