Annons

Nya medlemmar i WFS

Produkter
(logga in för att koppla)

Picture

Aktiv medlem
Och välkommen också till Daniel Rysä som anmälde sig för ett tag sedan till Lotta men som vi missat att presentera i den här tråden.

Nu är vi 56 medlemmar! :)
 

kwattro

Medlem
WFS) (Picture skrev:
Och välkommen också till Daniel Rysä som anmälde sig för ett tag sedan till Lotta men som vi missat att presentera i den här tråden.

Nu är vi 56 medlemmar! :)
Hej! Inte för att vara petig men jag heter Thomas och inte Daniel.. :) Hoppas man får tillfälle att träffa några av er nånstans vid tillfälle! mvh Thomas
 

lottawe

Aktiv medlem
Haha, det var Hans och inte jag:)
Och jag som höll på att ta åt mig och tro att jag var klanten..

Kanske du vill med på gatufoto i Karlstad 22/9 kl.18? Diskuteras i tråden om förslag om roliga träffar.
 

Picture

Aktiv medlem
Ojdå... ber om ursäkt. Inte min mening att döpa om dig. Du vill alltså fortsätta heta Thomas? Jaja... och jag som tyckte Daniel var ett så bra namn.

Passar samtidigt på att hälsa Jörn Andersen välkommen. Han heter faktiskt Jörn - jag har dubbelkollat den här gången.
 

mimmi34

Aktiv medlem
Hej på er alla...

Tack för inbjudan...detta ska bli kul...
alltid kul med nytt folk å det bästa av allt samma intresse
hade gärna följt med till Håverud
men ska på fotokurs denna dag å lära mig allt :O)

Jag hänger med på nästa träff
om jag är ledig...
Jag jobbar 7 nätter på 14 dagar
sen ledig 9 dagar
så det passar säkert många gånger.


Mvh Marie
 

Mållan

Ny medlem
Hej

Hej på er alla där ute! A som ni förstått är ket tack vare Marie jag kom med här! Det ska bli kul att träffa er. Är speciellt nyfiken på dig Hans, du e himla rolig :eek:) Läste era diskutioner här nyss och man skrattar ju på sig nästan...
Okej ska kolla runt lite på fotosidan nu, se om jag kanske fått några komments på mina smatör kort!
Mvh Malin
 

Lan

Aktiv medlem
Tack Hans!

Hej på er alla, ska inte spamma för mycket i tråden men det verkar kutym att säga ett par ord så i äkta Dumbledore anda säger jag;

Snubblevurf, grunk, drabant!

Och har ni inte läst Harry Potter serien så ska jag omvända er...;)

Läs resten på min medlemsprofil. Ha det gott!

/Lars
 
Det verkar vara.....

.... en glad samling detta - ser fram emot att få gå på "tur" med kameran i grupp samt att utbyta kunskaper och erfarenheter.

Gillar idén med att hålla ihop via nätet.

Håller som bäst på att lära mig kameran, många knappar är det....

Skulle vara kul att fota lite kvälls- nattbilder. Är det något sådant på gång?

Mvh
Thomas
 

Picture

Aktiv medlem
Ja, det är inte alls omöjligt! Både jag, Marie Harén och Tommy är intresserade i alla fall, det vet jag för vi har pratat om det. Frågan är var vi ska vara? Jag har tagit upp din fråga i tråden "Nästa möte" där alla som har idéer kan komma med förslag.
 
Senast ändrad:
ANNONS