Annons

Nya medlemmar i WFS

Produkter
(logga in för att koppla)

Kattarina

Medlem
Hej allihop!

Kul att få vara med och hoppas att jag kan hänga på några IRL-träffar.

*vinkar till er alla 65*
 

sajbermartin

Aktiv medlem
Hej Hej!

Kul att komma med här!
Hoppas vi snart kommer igång nu när det är så vackert där ute!
Hoppas också på att hitta trevligt folk att umgås med och lära mig mer om min kamera, och fototeknik...för jag är "bara" en glad amatör...

Må gott i solen!
// Martin
 

lottawe

Aktiv medlem
Men då borde vi väl försöka få igång lite fototräffar eller något kul igen va?

Du har ju bjudit in dig och föreslagit träff vid Skutberget Hans. När vill du komma? Och vilka andra vill haka på?;) Jag kan stå för kaffe i stugan och alla, nya som gamla är välkomna!
 

lottawe

Aktiv medlem
WFS) (Graylingman skrev:
Säger som vanligt: Bestäm en plats, ett datum och en tid så hoppas jag att jag har möjlighet att dyka upp!
Helger är det som är svårt för mig ofta. Lördagar är definitivt uteslutet då det är jobb alla såna i sommar. Söndagar blir det däremot några lediga i juli så mitt förslag är någon sådan söndag eller någon vardag framöver. Förslag? (Sedan när dag spikats kanske en ny tråd bör startas.)

Skulle vara skitkul att få liv i wfs igen:)
 

Picture

Aktiv medlem
Oh ja, det vore skitkul!

Jag håller faktiskt på att gå igenom medlemslistan för att så småningom göra ett utskick till alla som står med som medlemmar. Tänkte höra lite om fortsatt intresse, se vilka e-postadresser som fungerar m m (jag har många adresser kvar men långt ifrån alla är aktuella). Helt enkelt försöka få till en omstart av WFS där de som svarar hamnar på en ny, aktuell e-postlista.

En träff på Skutberget vore jättetrevligt - jag hinner kanske inte få ut något via e-posten före det, men vi kan ju försöka träffas vi som kan och som hittar till länken i forumet. Själv kan jag nog de flesta helgerna i juli, eller egentligen vilken annan dag som helst den månaden. Viss reservation dock för att jag får ett besök av en kompis från Gnarp och det är inte riktigt bestämt i tid ännu.

Föreslå en dag, Lotta, eftersom det är din sommarstuga och det är ju bra om du kommer! :)

Jag slår dig nog en signal inom kort för att diskutera mer om hur vi kan få igång WFS igen, Lotta. Det är synd att det gått på sparlåga. Tanken var ju att WFS skulle vara en inspirationskälla i kolossalformat. :)
 

lottawe

Aktiv medlem
Hur långt fram då? Jag är flexande de flesta vardagar (fr.o.m. 1 juli) Ska vi köra på någon i dag i vecka 27 eller ska vi ge god tidsplanering? Jag kan när som helst tis-fredag v.27 och mån-fredag veckan efter. Söndag kan jag redan 29/6 om någon skulle vilja så snart...

Usch, det är jobbigt att bestämma tid. Ni måste hjälpa mig;)
 

lottawe

Aktiv medlem
Tack för hjälpen med datum:) 8 juli passar mig perfekt. Om ingen annan protesterar högljutt så tycker jag att vi kör på det. Ska ut och checka läget där en stund nu, men kan starta en ny tråd just för träffen i kväll. Hoppas många, -nya som gamla medlemmar kan och vill haka på.

Och Hans, vi hörs om mer:)
 

Picture

Aktiv medlem
Den 8 juli är nog inte omöjligt, men helst på eftermiddagen då eftersom jag får ta med mig Marcus. Återkommer om datumet eftersom jag inte är hundra procent säker ännu.

Absolut Lotta - vi hörs om mer! Har du samma hemtelefonnummer fortfarande?
 

lottawe

Aktiv medlem
WFS) (Picture skrev:
Den 8 juli är nog inte omöjligt, men helst på eftermiddagen då eftersom jag får ta med mig Marcus. Återkommer om datumet eftersom jag inte är hundra procent säker ännu.

Absolut Lotta - vi hörs om mer! Har du samma hemtelefonnummer fortfarande?
Avvaktar dig om datumet och tycker att det skulle vara kul om Marcus hänger med. Pontus kommer förmodligen att vara med han också och två barn roar sig kanske ofta bättre än ett medan andra fotograferar;)

Hemnumnret är detsamma, även om det kanske är lika bra att påpeka att det känns som jag mest bor på mobilen för tillfället. Men ibland är jag förstås hemma också. Kvällar speciellt.
 

murdoc

Aktiv medlem
Nu har det varit tyst en vecka i den här tråden.

Är det fortfarande träff på gång den 8 juli?
 

lottawe

Aktiv medlem
murdoc skrev:
Nu har det varit tyst en vecka i den här tråden.

Är det fortfarande träff på gång den 8 juli?
Jo, jag tycker det:) Väntade in Hans bara och kanske ger han något ljud från sig under dagen.

Jag kluddar på ett nytt ang. träff inlägg i kväll och hoppas att många kan komma.

(Hans, fram till på fredag är jag förresten lättare än vanligt att nå på hemnr.)
 
ANNONS