Annons

Filtrera på kategori



Föregående 1 ... 5 6 7 ... 10 Nästa 
Malinka Persson
2025-10-18 20:02 Malinkas blogg om fotografi
det här är, i mitt tycke, en av de absolut bästa, om inte DEN bästa, från dagens bildskörd. alla bilder från dagens långpromenad med hunden. som vanligt tyckte han att jag var skittråkig som ... läs mer..
Läst 1081 ggr | 1 kommentarer.
Margareta Cortés
2025-10-16 13:41 Maggan mellan isbjörnar och pingviner
Efter frukost lämnar vi Akureyri, vi ska köra utefter norra kusten nu och lämnar Ringvägen ett tag. Vädret är lite grinigt,  men eftersom det är Island så har förhoppning om att det kommer växla till ... läs mer..
Läst 1750 ggr | 7 kommentarer.
Malinka Persson
2025-10-11 18:13 Malinkas blogg om fotografi
.. för den här skogen har vi ju aldrig sett förr. jag är vansinnigt trött idag, efter ett par veckor där mitt dygn har rullat minst två varv. jag orkar inte skriva nåt särskilt idag, så ni får nöja ... läs mer..
Läst 922 ggr | 3 kommentarer.
Margareta Cortés
2025-10-11 07:27 Maggan mellan isbjörnar och pingviner
Hur svårt det än var att lämna den lilla rävungen och åka vidare så kom vi ändå iväg. Njuter av landskapet på väg mot nästa stopp. Har du någonsin drömt om en plats där jordens inre känns levande – ... läs mer..
Läst 1396 ggr | 9 kommentarer.
Tommy von Knorring
2025-10-09 19:37 Tommys hörn av bloggosfären
Egentligen stannade jag för vråken som satt vid sidan av vägen. Men innan jag hann få ordning på grejerna, hade den ju tröttnat på mig och flugit iväg! (Det är andra gången det händer den här ... läs mer..
Läst 1347 ggr | 2 kommentarer.
Tommy von Knorring
2025-10-08 18:35 Tommys hörn av bloggosfären
**** ~6 oktober 2025~ **** läs mer..
Läst 910 ggr | 0 kommentarer.
Per Lundström
2025-10-07 22:46 P.LUNDSTRÖM
...Mer eller mindre varenda kväll senaste tiden så bjuds det på norrsken i Abisko, det kan vara mulet och stormigt men förr eller senare under natten så dyker det oftast upp tillslut. Denna kväll ... läs mer..
Läst 1672 ggr | 1 kommentarer.
Malinka Persson
2025-10-03 20:13 Malinkas blogg om fotografi
jag fick hem mitt nya minneskort för ett par dagar sen. glad i hågen stoppade jag i det i kameran, med förhoppningen om att alla mina problem skulle vara som borttrollade. ack, så jag bedrog ... läs mer..
Läst 1265 ggr | 7 kommentarer.
Tommy von Knorring
2025-09-21 19:46 Tommys hörn av bloggosfären
De senaste resorna till Gotland har jag inte ägnat Visby så stor uppmärksamhet. Det kanske är orättvist. Kanske är det till och med fel av mig. Men jag tänker att jag har varit i Visby ganska många ... läs mer..
Läst 2377 ggr | 3 kommentarer.
Föregående 1 ... 5 6 7 ... 10 Nästa 
ANNONS
Götaplatsens Foto