Filtrera på kategori
2012-08-05 12:11 SE BILDEN
Det påstås att Michelangelo på sin dödsbädd klagade över att han aldrig fick chansen att göra det han egentligen ville. Det var alltid påvar och potentater som gav honom order om vad han skulle ... läs mer..
Läst 4057 ggr | 9 kommentarer.
2012-08-05 10:35 Maggan mellan isbjörnar och pingviner
Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen sjöng Trubadur X och jag är håller med honom, de dagar vi hade i Borgafjäll och på Borgagården var verkligen sköna. Där kunde man ladda batterierna och ... läs mer..
Läst 9759 ggr | 4 kommentarer.
2012-08-05 10:26 MITT INRE RUM...
Tänk vad många nya vänner man (jag) har fått genom åren här på Fotosidan. Det är jag jätteglad och väldigt tacksam över. Tack så hjärtligt för det Fotosidan!
Bäst av allt är att vi alla delar samma ... läs mer..
Läst 1895 ggr | 1 kommentarer.
2012-08-05 08:08 UNDER FOCUS
Naturvårdsverket har utrett att du kastar 225 kg mat i soporna!! --per år!! Det verkar inte slugt?? –om stora delar av jordens befolkning svälter?? Har du tänkt göra något åt det?? Vi ... läs mer..
Läst 5499 ggr | 5 kommentarer.
2012-08-05 06:08 My Corner Of The World
Vi skulle plocka kantareller igår och gav oss iväg på förmiddagen, men vi hittade inte jättemycket. När vi åkte till vårt sista ställe så körde vi förbi en bäck och där formligen drällde det av ... läs mer..
Läst 6988 ggr | 16 kommentarer.
2012-08-05 01:49 Robbans blogg
Fantastiskt att ett motiv kan bli så olika beroende på hur ljuset är för stunden - se nedanstående bilder som är tagna från nästan samma plats, det är bara någon timme som skiljer dem åt. Ibland kan ... läs mer..
Läst 4419 ggr | 0 kommentarer.
2012-08-05 01:02 När man fotar allt möjligt
Pridetåg, en enorm mängd människor som vill titta, det var karnevalsstämning i stan. Med solen stekande i nacken väntade vi på att tåget skulle komma äntligen, medan musiken dånade ut över oss och ... läs mer..
Läst 1197 ggr | 4 kommentarer.
2012-08-05 00:31 Bildligt talat!
läs mer..
Läst 4100 ggr | 2 kommentarer.
2012-08-04 23:01 Analogt till digitalt eller tvärtom.......................
Med detta självporträtt önskar jag alla mina fotovänner bra söndag. Gun-Inger läs mer..
Läst 4839 ggr | 2 kommentarer.
2012-08-04 21:49 BengtsBilder
Sov gott i natt, somnade vid 22 och vaknade kl 08.00. Kände mig i fin form, men nu börjar jag bli sömnig igen. Lite jetlag gissar jag, en eller två nätter till så är jag nog i form igen. Träffade ... läs mer..
Läst 1850 ggr | 1 kommentarer.
2012-08-04 21:23 Tommys hörn av bloggosfären
läs mer..
Läst 3728 ggr | 3 kommentarer.





























